Національна рада на засіданні розглянула результати двох планових виїзних перевірок ліцензіта ПрАТ «Телерадіокомпанія Люкс» , м. Львів (логотип «24») та на підставі виявлених порушень в діяльності мовника ухвалила рішення про застосування щодо нього санкції «попередження». Про це повідомили в прес-службі Нацради.
На підставі проведених 24-го та 25-го квітня 2018 року моніторингів ефіру телеканалу «24», Національна рада здійснила 7-го і 8-го травня планові перевірки компанії, упродовж яких зафіксувала в її діяльності численні порушення правил рекламної діяльності та спонсорства, що зазначені в пункті е) частини першої статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», а також у частині першій статті 5 Закону України «Про рекламу».
Зокрема у процесі перевірки регулятору вдалося з’ясувати, що 7-го травня протягом доби в ефірі ліцензіата було розміщено інформацію рекламного характеру з відхиленням від допустимих норм закону про таких спонсорів:
- 19 разів про торгову марку «Бруківка OZON»;
- 21 раз про торгову марку «Viknaref»;
- 19 разів про ЖК «Америка»;
- 24 рази про ЖК «Велика Британія»;
- 15 про ЖК «Львівський квартал»;
- 12 разів про «Укравто».
Так само 8-го травня телеканал «24» транслював із ознаками порушення відповідні рекламні матеріали:
- 13 разів про спонсора – торгову марку «Card Blanche від IdeaBank»;
- 18 разів про спонсора – торгову марку «Бруківка OZON»;
- 16 разів про спонсора – ЖК «Америка»;
- 21 раз про спонсора – ЖК «Велика Британія»;
- 14 разів про спонсора – ЖК «Львівський квартал»;
- 7 разів про спонсора – «Укравто».
З огляду на виявлене недотримання вимог чинного законодавства Національна рада визнала порушення ПрАТ «Телерадіокомпанія Люкс» та оголосила йому попередження.
Протягом місяця з дня ухвалення цього рішення ліцензіат мусить привести свою діяльність у відповідність до вимог закону. Якщо ж телеканал «24» протягом встановленого часу не зробить цього, Національна рада може застосувати до нього передбачені законодавством санкції.