Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Спорт

Ніко Росберг переміг на Гран Прі Японії

Ніко Росберг після вдалого старту довів справу до закономірної перемоги, а Льюіс Хемілтон після провалу відігрався і фінішував позаду Макса Ферстаппена.

На старті гонки пілоти, які стартували з непарного ряду, отримали перевагу. Ніко Росберг зберіг лідерство, а за ним опинилися Макс Ферстаппен та Серхіо Перес, які стартували 3-м та 5-м. Льюіс Хемілтон провалився на перших метрах і відкотився аж на восьме місце, пропустивши вперед ще й Ріккардо, Феттеля, Хюлькенберга та Райкконена.

На перших колах з лідерів найактивнішим був Феттель, який на першому ж колі пройшов Ріккардо, після чого почав наздоганяли Переса, якого пройшов на третьому колі. Попереду Себастьяна опинився Ферстаппен, але до нього було більше двох секунд, а наздогнати його за рівного темпу було непросто.

Позаду Переса на першому відрізку був Ріккардо, але йому не вдавалося пройти мексиканця. Пілот Force India зібрав за собою невелику групу, де своїми позиціями поступово поступився Хюлькенберг, який пропустив Райкконена та Хемілтона та відкотився на восьме місце.

Великі зміни відбулися під час першої хвилі піт-стопів. Її відкрив на 11-му колі Ферстаппен. Пілоти групи лідерів відреагували лише за два кола, тому голландцю за рахунок раннього заїзду в бокси вдалося відірватися від Феттеля, але залишився позаду Росберга.

А ось Хемілтон вирішив залишитися на трасі ще на одне коло, яке він провів у якості лідера на чистій трасі - і завдяки цьому зумів дуже багато відіграти. Британець повернувся на трасу прямо перед парою Райкконен/Перес, які вели між собою боротьбу на стартовій прямій. До того ж, Хемілтон одразу пішов в атаку на Ріккардо і випередив його, а пройшов ще й Массу з Боттасом, які стартували на Medium та провели довгий перший відрізок.

Лідери гонки без виключення перевзулися на першому піті у Hard. Росберг почав потрохи нарощувати перевагу над Ферстаппеном, а до голландця потихеньку знову підкрадався Феттель. Від німця у 13-ти секундах був Хемілтон, який відривався від Ріккардо та Райкконена.

У боротьбі за друге місце Феттель був на лічені десяті швидше за Ферстаппена і поступово скоротив перевагу до двох секунд. Але на другому піт-стопі вони знову обрали різні підходи. До того ж, у цю гру втрутився Хемілтон, який був швидше обох і почав скорочувати своє велике відставання.

Другу хвилю піт-спотів відкрив Райкконен на 28-му колі, а через коло це зробив і Ферстаппен. Інші лідери вирішили зупинятися трохи пізніше і знову відбулися дуже серйозні зміни. Ріккардо, який зупинився на 33-му колі, програв позицію Райкконену. Одразу за Даніелем у бокси поїхав Хемілтон, а Феттель залишився на трасі ще на два кола.

Себастьян був єдиним з групи лідерів, який на фінальний відрізок обрав Soft, а не Hard, але через пізній піт-стоп він пропустив вперед Хемілтона у боротьбі за третю позицію. Німець був одразу позаду британця, проте на більш швидшій гумі не зумів пройти Льюіса, а за декілька кіл почав потроху відставати.

Пара Хемілтон/Феттель почала одразу дуже швидко наздоганяти Ферстаппена, до якого було трохи більше десяти секунд. Це краще вдавалося британцю, який за десять кіл до фінішу підібрався до голландця майже впритул. Зіграло Хемілтону на руку і те, що пілоту Red Bull заважали колові, але поступатися позицією він просто так не хотів. У цей момент Феттель програвав їм 5-6 секунд і також дуже часто скаржився на колових.

До завершення гонки Хемілтон неодмінно був на задньому антикрилі Ферстаппена, проте на відстань реальної атаки йому вийти не вдалося. Але на передостанньому колі у шикані він все ж спробував пройти Макса - той у своїй манері жорстко захистився, через що британець вимушений був зрізати поворот. Льюіс втратив декілька секунд і вже не мав шансів вийти на друге місце. Феттель же після перших швидких кіл на Soft почав турбуватися про те, щоб просто доїхати до фінішу і програв Хемілтону майже 15 секунд.

Пілоти Force India Перес і Хюлькенберг фінішували сьомим та восьмим відповідно - вони не зуміли скористатися перевагою на старті, бо були помітно повільнішими за команди-лідерів. Але при цьому вони впевнено переграли Williams. Масса та Боттас провели гонку лише з одним піт-стопом, завдяки чому залишили позаду Ромена Грожана з Haas.

Motorsport

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ