Сьогодні, 21 січня, відбулися урочистості, присвячені завершенню 1-го етапу будівництва залізничного двоколійного Бескидського тунелю на перегоні Бескид-Скотарське у Карпатах за участі міністра інфраструктури України Андрія Пивоварського та віце-прем'єр-міністра - міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Генадія Зубка. Про це повідомив кореспондент Гал-інфо з місця події.
Учасники заходу урочисто натиснули кнопку, і відбувся підрив породи. В результаті чого обвалилася остання ділянка, а відтак, тунель повністю пробитий.
Після цього будівельна техніка урочисто виїхала парадом, а будівельники вийшли з боку території Львівщини на Закарпаття.
Як зазначив керівник Львівської залізниці Богдан Піх, будівництво двоколійного Бескидського тунелю не лише збільшить пропускну можливість ділянки з 40 до 100 потягів за добу, але й забезпечить безпеку руху.
Він повідомив, що старий тунель має 130 років і перебуває в аварійному стані. Тонель протікає, а зі стелі випадають конструктивні елементи.
«Будівництво нового двоколійного Бескидського тунелю – це безпека руху», - наголосив Богдан Піх.
Міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський сказав: «Цей тунель є пляшковим горлом міжнародного коридору. Відкриття двонаправленого тулелю дасть можливість повноцінно інтегрувати даний відрізок в міжнародний транспортний коридор».
Він зазначив, що минулого місяця було відкрито шлях з Китаю до України для ввезення товарів з Азії. Відкриття Бескидського тунелю дозволить обладнати такий собі «шовковий шлях» з Азії в Європу через Україну.