Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика

НСНУ використовує помилки політичних опонентів, щоб здобувати прихильність виборців

Найкращу рекламу НСНУ роблять політичні опоненти цієї партії — переконаний заступник голови виконавчого комітету ЛОО Народний Союз „Наша Україна” Олесь Старовойт. Зокрема, за його словами, рейтинг нашоукраїнців, особливо на Західній Україні, значно зріс після відставки Кабінету Міністрів України Юлії Тимошенко.
«Звичайно, відставка уряду стала великою трагедією для нашої держави, вона сколихнула не тільки Київ, а й керівництво інших держав. Проте для рейтингу НСНУ відставка Кабінету Міністрів все-таки мала багато позитиву, адже позиція з цього приводу БЮТ значно похитнула становище Блоку Тимошенко на Галичині, таким чином підвищивши наші рейтинги», — зазначив Олесь Старовойт.
Крім помилок основних суперників, як зазначив голова виконкому ЛОО НСНУ, партія намагається підвищувати свої рейтинги також за допомогою агітації. Щоправда, від використання біг-бордів та рекламних роликів Народний Союз „Наша Україна” наразі відмовився.
«Сьогодні ми робимо основний акцент не на те, щоб агітувати когось за нас голосувати, тим більше, що передвиборна кампанія на місцевому рівні ще не почалася і це заборонено, а на тому, а працюємо на імідж НСНУ, оскільки наша партія є досить молодою», — говорить Олесь Старовойт.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ