На сьогодні 200 тисяч клієнтів ПАТ «Львівгаз» є користувачами «Особистого кабінету». Від початку року кабінети зареєстрували майже 37 тисяч споживачів газу області, повідормили у прес-службі ПАТ «Львівгаз».
Кожен четвертий споживач блакитного палива Львівщини самостійно контролює стан особового рахунку, розмір нарахованої субсидії, наявність боргу або переплати, передає показання лічильника, а також бачить кількість спожитої енергії в - кубометрах, кіловатах, гігакалоріях і мегаджоулях.
«Наші клієнти в дистанційному режимі за допомогою Особистого кабінету можуть отримати повний доступ до даних особового рахунку та можливість керувати ним. Окрім того, клієнти «Львівгазу» активно користуються й іншими дистанційними каналами. Від початку цього року контакт-центр опрацював 1,8 млн звернень. Ще 392 тисячі разів клієнти скористались голосовим меню (IVR)», - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Львівгаз» Орислава Щурко.
Отримати консультацію споживачі Львівщини можуть і за допомогою «Особистого кабінету». Впродовж восьми місяців 2018 року, за допомогою цього каналу, фахівцями контакт-центр було надано майже 16 тисяч консультацій. Також в особистому кабінеті на сайті 104.ua доступна опція зворотнього дзвінка – Callback, якою від початку року скористались майже 6 тис. клієнтів.
Зареєструвати свій «Особистий кабінет» на сайті 104.ua швидко та легко. Для цього потрібно знати номер свого особового рахунку та останню суму платежу за газ.