Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Підприємців Львівщини, які хочуть експортувати, запрошують до участі в опитуванні

Підприємства, які мають намір експортувати, або вже займаються експортною діяльністю, запрошують пройти опитування. Воно допоможе більше вивчити потреби бізнесу, щоб покращити механізм підтримки зі сторони держави. Про це розповідають у департаменті економічної політики Львівської ОДА.

"Одним із пріоритетів роботи департаменту є сфера зовнішньоекономічних відносин, зокрема розширення експортних можливостей підприємств регіону. Завдання опитування – проаналізувати потреби бізнесу Львівщини та в подальшому виробити механізм надання підтримки з боку органів державної влади у контексті забезпечення участі вітчизняних суб’єктів господарювання у торгових місіях, закордонних міжнародних виставкових та ярмаркових заходах. Щоб допомагати підприємцям у розв’язанні проблемних питань, які виникають під час здійснення експортних операцій, налагоджувати співробітництво і партнерство між бізнесом Львівщини та закордонним загалом",-  розповів керівник департаменту Степан Куйбіда.

Відтак, опитування дозволить:

- допомогти у налагодженні пошуку нових контактів;

- допомогти у виході на зовнішні ринки;

- врегулювати різноманітні технічні питання, бар’єри;

- удосконалити комунікацію підтримки експорту з боку органів державної влади.

Опитування можна пройти за посиланням. 

Додаткова інформація за тел.: (032) 261-27-13, e-mail: [email protected], відділ розвитку торгівлі та підприємництва департаменту економічної політики облдержадміністрації.

Результати опитування, які зафіксують основні потреби та зацікавленість експортноорієнтованих підприємств регіону щодо участі у міжнародних виставково-ярмаркових заходах, будуть враховані Службою експортера департаменту економічної політики облдержадміністрації у подальшій роботі.

«Головним завданням Служби експортера є всіляко сприяти підприємцям, які прагнуть вийти зі своїм продуктом чи послугою на закордонні ринки. До прикладу, з цією метою, у 2019 році ми провели три торговельні місії в Грузію, Нідерланди та Ізраїль. Це і презентація компаній, В2В зустрічі, виставки. Загалом до торговельних місій та виставки харчової продукції, яка відбулась у Німеччині, ми залучили понад два десятки підприємців-експортерів області. Окрім цього, це діяльність Школи експортера. І минулого року, попри складні умови зумовлені пандемією, нам все-таки вдалось її провести. Зокрема, тогоріч Школа випустила 11 майбутніх експортерів. Це вже третя Школа на нашому рахунку», - розповіла керівник Служби експортера департаменту Христина Каліш.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ