Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Спорт

Пілоти визнали необхідність змін у Формулі 1

Льюїс Хемілтон і ряд інших топ-пілотів Великих Призів підтримали плани FIA щодо змін у технічному регламенті 2017 року.

Керівництво Формули 1 спільно з командами працює над новим зведенням правил чемпіонату для сезону-2017. Основна мета цих змін - скоротити час проходження кола приблизно на п'ять секунд і зробити машини більш складними в управлінні, щоб гонщикам доводилося більше діяти самостійно.

«Я погоджуся, що зміни потрібні, - сказав Льюїс Хемілтон. - Якщо чесно, я не знаю, які саме ідеї пропонуються, але давайте візьмемо для прикладу DRS - ця система не виглядає природною, органічною частиною гонок. Які б зміни не були прийняті, я хотів би бачити більше гострого суперництва на трасі, боротьбу колесо-в-колесо.

Все має бути як в картингу, з масою обгонів. Якимось чином нам необхідно зробити Формулу 1 такою. Не знаю, чи планують ці люди саме це, але чемпіонат повинен істотно відрізнятися від того, що ми бачимо останні 20 років».

Згоден з Льюїсом і Кімі Райкконен: «У Ф1 повинні бути просто найшвидші машини в світі. Зараз це не зовсім так - ми приїжджаємо на деякі траси, і там техніка GP2 повільніше лише на кілька секунд. Швидкість повинна бути виразно вище, приблизно як це було в середині 2000-х. Я думаю, саме в цьому напрямку ми зараз почали рухатися, і гонки будуть приносити більше задоволення пілотам і вболівальникам.

Крім того, вони повинні стати цікавіше. Всі зараз скаржаться, що стало нудно, і адже це правда. Якщо це не змінити, то нікому не буде діла до того, як машини виглядають і як вони швидкі. Щось необхідно міняти, це точно, гонки повинні стати захоплюючими. Але збільшити швидкість і змінити зовнішній вигляд машин - це вже непогано для початку».

На думку Вальттері Боттаса, ключовим аспектом нових правил повинна бути швидкість на колі: «Я думаю, що головне - і зі мною напевно погодяться всі пілоти - зробити машини швидше. Це буде чудово. Може бути їх можна зробити і трохи більш складними. Але основне - швидкість. І я кажу це не тому, що колись машини були швидше і зараз всі говорять, як здорово було в минулому. Спорт повинен завжди розвиватися. І зараз, мені здається, ми на правильному шляху».

У свою чергу Даніель Ріккардо додав, що не завадило б зробити пелотон більш щільним.

«Мені здається, що така суттєва різниця між командами не дуже до душі глядачам, - сказав він. - Якщо я не помиляюся, здається хтось з Williams обганяв McLaren в Сочі - було таке відчуття, що машина McLaren просто стояла на місці. В очах вболівальника це виглядає так, що один пілот виявився гірше іншого і його обігнали. Але щоб вичавити педаль в підлогу на прямій, не потрібно ніяких надздібностей. А коли все виглядає так просто, то спорт щось втрачає в цей момент, так чи інакше.

Тому завжди хочеться, щоб сили були рівними. Безумовно, всі прагнуть потрапити в топ-команду і такі команди повинні бути. Пелотон у кожному разі буде ділитися на групи команд, але от якби різниця між цими групами була не така велика, то було б здорово. Більше суперництва, більше претендентів на перемоги - тоді і цінність перемоги стала б вище. Якби ми якось привнесли це в наш спорт, я був би дуже радий».

F1-Ukraine

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ