Кінець святкового сезону ознаменувався падінням охоплень для багатьох e-commerce майданчиків, а також супутніх сервісів, такі дані дослідження Kantar TNS CMeter. А охоплення незмінної першої трійки січень залишив без змін.
Сезонне післясвяткове падіння охоплень торкнулося таких комерційних майданчиків як Olx.ua, Rozetka.com.ua, Prom.ua та сервісів Privatbank.ua і Novaposhta.ua.
Після новорічного застілля, українці зацікавилися погодою і тим самим підвищили охоплення Sinoptik.ua і Gismeteo.ua, а затяжні вихідні посприяли зростанню охоплень сервісів перегляду серіалів і кіно Kinokrad.co і Baskino.co.
Повний топ-25 виглядає наступним чином:
Дані Kantar TNS CMeter, desktop інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000
Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:
Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти. На даний момент у вимірі є близько 250 сайтів, з них близько 30 з фіксацією відео.
Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі. На даний момент у вимірі більше 2500 сайтів
User-centric- панель охоплює близько 5000 респондентів щодня, поряд зі стандартними показниками (hits, охоплення, соціально-демографічні тощо показники по всіх сайтах, з якими контактували респондента), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.