Травень приніс гучні новини про блокування російських ресурсів, що викликало неабиякий ажіотаж в мережі. Так, ці новини впевнено закріпили на другому місці рейтингу популярних сайтів Youtube.com, завдяки зниженню охоплень Vk.com на 2,2%, такі дані дослідження Kantar TNS CMeter.На першому місці, як і раніше, Google.com+Google.com.ua.
Цікаві зміни відбулись і у першій 30-ці популярних ресурсів. Yandex.ua+Yandex.ru та Mail.ru втрачають охоплення, але не втрачають позицій.
Рекордсменом по зростанню у травні став сайт Opera.com, який набрав додаткових 15,5% охоплення і вперше увійшов до ТОП-30 взагалі. На переможній хвилі зростання також перебуває охоплення Facebook.com, яке зросло на 7,5% і підняло соц.мережу з 6 на 4 місце рейтингу. На третьому місці по величині приросту охоплення новинний ресурс 24tv.ua з 5% зростанням, за ним слідує Ukr.net з 4,5% росту. Збільшились охоплення і у новинних сайтів Tsn.ua (+1.4%) та Rbc.ua (+2,2%).
Повний травневий ТОП-30 популярних сайтів виглядає наступним чином:
{{1}}
*Дані Kantar TNS CMeter, інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n=5000.
Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:
Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти. На даний момент у вимірі є близько 250 сайтів, з них близько 30 з фіксацією відео.
Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в розіграші банерної мережі. На даний момент у вимірі більше 2500 сайтів
User-centric- панель охоплює близько 5000 респондентів щодня, поряд зі стандартними показниками (hits, охоплення, соціально-демографічні тощо показники по всіх сайтах, з якими контактували респондента), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.