Донецький Шахтар намагається взяти під контроль діяльність своїх футболістів у соціальних мережах. Про це Чемпіону повідомило джерело у донецькій команді.
Дана ініціатива виходить від директора департамента маркетинга та комунікацій Шахтаря Юрія Свірідова.
Шахтар вже винайняв PR-агентство, що з січня 2017 року проводить заняття з гравцями усіх команд Шахтаря, а особливо - з основним складом.
Футболістам розповідають, як поводити себе у соціальних мережах, що лайкати, і що репостити.
Дане новаторство у Шахтарі вирішили задіяти після скандалу зі своїм гравцем Віктором Коваленком.
Нагадаємо, що кілька місяців тому Коваленко, після відвідування госпіталю з пораненими бійцями української армії, написав в одній із соцмереж патріотичний пост, який пізніше видалив.
Як вже повідомляв Чемпіон, даний пост Коваленко видалив після розмови з генеральним директором клубу Сергієм Палкіним.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ