Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Спорт

Шарль Леклер виграв гонку Гран Прі Італії

Гонщик Ferrari Шарль Леклер зміг переграти обох гонщиків Mercedes та здобув перемогу на домашньому Гран Прі.

На старті Леклер втримав першу позицію, а ось між гонщиками Mercedes почалась справжня боротьба зі зміною позицій, в якій все ж таки переміг Хемілтон. Феттель теж на півкола втратив свою позицію по відношенню до Хюлькенберга, але повернувся на четверте місце на стартовій прямій другого кола.

До шостого кола ситуація у лідерів стабілізувалась, поки Феттель не розвернув свій болід у шикані Аскарі. Більш того, коли німець повертав свою Ferrari на трасу, то зачепив болід Стролла, чим пошкодив обидві машини. Підсумок, піт-стоп для Феттеля для заміни та найсуворіший штраф «stop&go» пізніше. Ленс отримав «проїзд піт-лейном».

При цьому гоночна дирекція не скупилась на штрафи й для інших гонщиків: Албон отримав 5 секунд за обгін з порушенням меж траси, Райкконен за неправильну гуму на старті отримав 10 секунд.

Гума Soft почала здавати на 19 колі й Хемілтон став першим, хто заїхав в бокси. Колом пізніше відправився Леклер. Цікаво, що Льюіс отримав Medium, а Шарль – Hard.

На 21 колі лідери гонки, нарешті, зійшлися у протистоянні. Леклер захищав свою позицію та витиснув Хемілтона в четвертому повороті. Стюарди вирішили дати монегаску попередження у вигляді чорно-білого прапору.

На 29-му колі механіки McLaren не встигли прикрутити переднє праве колесо на боліді Сайнса, і той був змушений зупинитися одразу після піт-лейну, чим викликав віртуальну машину безпеки.

І не встигла гоночна дирекція вимкнути режим VSC, як Квят зупинився після першого повороту із димом з-під капоту Toro Rosso.

На 36-му колі Хемілтон знову під’їхав на дистанцію атаки та спробував пройти Леклера. Шарль помилився в першому повороту та зрізав шикану, і знову жорстко захистив перше місце перед четвертим, чим викликав бурхливі коментарі Льюїса по радіо.

Леклера дійсно попередили, аби той не змінював траєкторію на гальмуванні, але після помилки Хемілтона на гальмуванні у першому повороті, полювання на Шарля почав другий гонщик Mercedes – Боттас. Але після двох помилок фін так й не зміг розпочату атаку.

Шарль довів гонку до перемоги, яка стала його другою у Ф1 й другою після Гран Прі Бельгії.

Останній раз Ferrari вигравала в Монці у 2010 році разом із Фернандо Алонсо.

Поза подіумом перші два місця здобули гонщики Renault, до яких так й не зміг наблизитися Албон. Перес зробив гарний прорив з вісімнадцятого місця на сьоме, скориставшись режимом VSC для піт-стопу, а Ферстаппен був знову на хвості у мексиканця від якого й отримав пошкодження

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ