Гонщик Ferrari Шарль Леклер зміг переграти обох гонщиків Mercedes та здобув перемогу на домашньому Гран Прі.
На старті Леклер втримав першу позицію, а ось між гонщиками Mercedes почалась справжня боротьба зі зміною позицій, в якій все ж таки переміг Хемілтон. Феттель теж на півкола втратив свою позицію по відношенню до Хюлькенберга, але повернувся на четверте місце на стартовій прямій другого кола.
До шостого кола ситуація у лідерів стабілізувалась, поки Феттель не розвернув свій болід у шикані Аскарі. Більш того, коли німець повертав свою Ferrari на трасу, то зачепив болід Стролла, чим пошкодив обидві машини. Підсумок, піт-стоп для Феттеля для заміни та найсуворіший штраф «stop&go» пізніше. Ленс отримав «проїзд піт-лейном».
При цьому гоночна дирекція не скупилась на штрафи й для інших гонщиків: Албон отримав 5 секунд за обгін з порушенням меж траси, Райкконен за неправильну гуму на старті отримав 10 секунд.
Гума Soft почала здавати на 19 колі й Хемілтон став першим, хто заїхав в бокси. Колом пізніше відправився Леклер. Цікаво, що Льюіс отримав Medium, а Шарль – Hard.
На 21 колі лідери гонки, нарешті, зійшлися у протистоянні. Леклер захищав свою позицію та витиснув Хемілтона в четвертому повороті. Стюарди вирішили дати монегаску попередження у вигляді чорно-білого прапору.
На 29-му колі механіки McLaren не встигли прикрутити переднє праве колесо на боліді Сайнса, і той був змушений зупинитися одразу після піт-лейну, чим викликав віртуальну машину безпеки.
І не встигла гоночна дирекція вимкнути режим VSC, як Квят зупинився після першого повороту із димом з-під капоту Toro Rosso.
На 36-му колі Хемілтон знову під’їхав на дистанцію атаки та спробував пройти Леклера. Шарль помилився в першому повороту та зрізав шикану, і знову жорстко захистив перше місце перед четвертим, чим викликав бурхливі коментарі Льюїса по радіо.
Леклера дійсно попередили, аби той не змінював траєкторію на гальмуванні, але після помилки Хемілтона на гальмуванні у першому повороті, полювання на Шарля почав другий гонщик Mercedes – Боттас. Але після двох помилок фін так й не зміг розпочату атаку.
Шарль довів гонку до перемоги, яка стала його другою у Ф1 й другою після Гран Прі Бельгії.
Останній раз Ferrari вигравала в Монці у 2010 році разом із Фернандо Алонсо.
Поза подіумом перші два місця здобули гонщики Renault, до яких так й не зміг наблизитися Албон. Перес зробив гарний прорив з вісімнадцятого місця на сьоме, скориставшись режимом VSC для піт-стопу, а Ферстаппен був знову на хвості у мексиканця від якого й отримав пошкодження