Односторінковий сайт – це класичний приклад посадкової сторінки. Його створюють спеціалісти для виконання певних завдань. Розробка landing page займає мінімальну кількість часу, проте дарує ефективне просунення бізнес-ідеї, послуги чи товару.
Основна мета – до відвідувачів донести чітку думку та зробити все для того, щоб вони здійснили певну дію. Сьогодні разом із спеціалістом студії Коваль Веб ми детальніше розглянемо, що таке лендінг, які в нього функції і як його створити.
Наприклад, хтось може замовити послугу чи купити якийсь товар. Як правило, лендінг використовується для покращення інтернет-продажів. Це може стосуватися навіть просування якогось інформаційного продукту, який не є послугою чи матеріальним товаром. Необхідно сфокусувати увагу потенційного покупця не на всьому асортименті, а на конкретній одиниці. Саме це й може запропонувати landing page. Також такий сайт існує під назвою посадкова сторінка, ленд, цільова сторінка. Кожен називає ресурс як йому заманеться, проте значення залишається єдиним.
Зазвичай лендінг використовують для того, щоб вдало просунути якийсь один, максимум два товари, якщо вони схожі за тематикою чи не можуть продаватися один без одного. Статистика показує, що такий підхід підвищує продажі десь приблизно на 30-40%, що позитивно відображається на бізнесі. Експерти проводили порівняння зі звичайним інтернет-магазином. Як правило, через великий вибір потенційний клієнт може навіть забути, що саме він хотів купити. Якщо необхідно зосередити покупця на конкретному товарі та розпродати позицію, то слід замовити лендінг. На такій посадковій сторінці міститься лише основна інформація. Не потрібно перевищувати кількість блоків з даними, посилань, додавати тексти великого обсягу, оскільки вони не будуть загалом привертати увагу. Є шанс, що потенційний покупець через велику кількість інформації просто скасує відкриття сторінки.
Для чого потрібен Landing page?
Основна мета створення односторінкового сайту – збільшення продажів та кола потенційної аудиторії. Багато хто з бізнесменів досі не розуміє, навіщо витрачати кошти та час на те, щоб створити лендінг, якщо вже є готовий інтернет-магазин. Лендінг допомагає закрити клієнта на конкретній дії. Це може бути купівля, замовлення, дзвінок, підписка. Зазвичай власники просто збирають базу даних, після чого дзвонять людині, щоб більше розповісти про товар, послугу чи оформити замовлення. Ще один грамотний підхід – зробити так, щоб у спеціальній формі потенційний користувач залишив якесь питання, яке його турбує. Тоді інтернет-магазин зможе зателефонувати та налагодити зв'язок з клієнтом.
Лендінг повинен відповідати на такі питання аудиторії:
- Як вирішити проблему?
- Що може запропонувати сайт?
- Які характеристики має товар?
- Чи дійсно він потрібен для користування?
- Як оформити замовлення?
Створити посадкову сторінку можна й для власного просунення у мережі. Наприклад, хтось працює програмістом, копірайтером, юристом, дизайнером, фотографом й хоче збільшити кількість замовників. Лендінг працює набагато краще, ніж оголошення. Тому слід подумати про створення однієї сторінки з послугами, прикладами робіт та цінами, додавши ключові слова.
З чого складається лендінг пейдж?
Навіть односторінковий сайт може бути містким та красивим, якщо його створювали професіонали. Цільова сторінка повинна бути місткою, повноцінною, проте не загруженою, тому потрібно дотримуватися балансу. Краще довіритися спеціалістам, оскільки погано зроблений ресурс точно не збільшить коло потенційної аудиторії. Насправді лендінг може складатися і з двох сторінок. Це необов’язково повинен бути сайт на одну сторінку. Головне, щоб він не витрачав багато часу у клієнта та демонстрував головне завдання на самому початку.
Лендінг складається з таких частин:
- заголовок;
- заклик до дії;
- лід-форма.
Можна доповнити сторінку описами, таблицями з характеристиками, фотографіями, інфографікою та іншими елементами. Вони повинні переконати читача в тому, що йому дійсно потрібно зробити замовлення послуги чи товару. Рекомендується детально описати переваги, додати кілька реальних відгуків від користувачів та інформацію про знижки. Тоді в вірогідністю у 98% людина зробить замовлення.
Як оцінити ефективність посадкової сторінки?
Створити лендінг просто для того, щоб він існував – погана ідея та марна витрата коштів. Сайт повинен бути ефективним та приносити користь. Кожен власник може у будь-який час оцінити ефективність односторінкового сайту. Рекомендується проводити постійний аналіз ресурсу. Тоді стане зрозуміло чи дійсно він є корисним.
Гарній лендінг повинен:
- надавати потенційному покупцеві всю необхідну інформацію;
- спонукати клієнта на певну дію;
- відповідати на головні запитання;
- розглядати проблему та пропонувати рішення;
- розповідати про акційні пропозиції.
Одна сторінка має завжди виконувати великий обсяг роботи, в результаті власник отримає гарний прибуток та матиме змогу розпродати весь товар чи збільшити інтерес до конкретної послуги. Проте важливо пам’ятати, що для ефективного просування та покращення статистики необхідно не тільки проводити моніторинг конверсії сайту, а ще й оновлювати лендінг час від часу.
Алгоритми інтернету завжди змінюються, тому одна й та сама стратегія не може працювати завжди. Необхідно використовувати трендові маніпуляції, постійно щось оновлювати та додавати, щоб покращити ефективність посадкової сторінки.
Завдяки конверсії власник сайту може завжди дізнатися, скільки людей відвідало сторінку за певний час, яку цільову дію було виконано. Чим вище буде конверсія, тим кращій результат. Слід зазначити, що стовідсоткової співпраці не буває ніколи. Якщо з, наприклад, сотні відвідувачів 40-50% зв’язалися з консультантом, зробили замовлення, сплатили товар чи послуги, то це вже гарний результат. Якщо ж цифри за моніторингом не перевищують навіть 20%, слід розробити нову концепцію та покращити лендінг, щоб збільшити продажі.