DriveTribe, платформа для поціновувачів авто від ведучих програми “The Grand Tour”, припиняє роботу.
Як стало відомо з офіційного повідомлення засновників соцмережі, сайти DriveTribe і FoodTribe, бізнеси, що стоять за ними, та їхні додатки припинять роботу наприкінці січня 2022 року.
Власники завіряють, що у цьому винні пандемія та криза напівпровідників. Ці події змусили автомобільні компанії, коштом яких працювала платформа, зменшити фінансування.
«Тривалий глобальний дефіцит комп’ютерних чіпів спричинив численні виклики для автомобільної промисловості та призвів до серйозного скорочення маркетингових бюджетів у всій галузі. Це неймовірно ускладнило робоче середовище для таких компаній, як наша, що залежать від реклами».
Але в будь-якого користувача DriveTribe з`явиться можливість зберегти всі опубліковані матеріали перед закриттям. Також можна залишити короткий пост для підписників, де буде вказано контакти та подальші плани власника блогу.
Платформа DriveTribe була створена ведучими програми “The Grand Tour” Джеремі Кларксоном, Річардом Гаммондом та Джеймсом Мейем за сприянням бізнесмена Ернесто Шмітта. Це не єдина спільна робота господарів сайту. Більш відомим проєктом, під час якого вони співпрацювали, залишається розважальна автомобільна передача “Top Gear” британського виробництва, аудиторія якої у 2008 році становила 350 мільйонів глядачів.
DriveTribe проіснувала п'ять років і її головною метою було зробити спілкування водіїв більш зручним, ніж на форумах. 2018 року соціальна мережа налічувала близько 10 мільйонів активних користувачів та понад 30000 різних автомобільних “племен”. Так звані “tribes” це тематичні стрічки, в яких аудиторія сайту вичерпно розповідає про будь-які види машин: від загальновідомої “Формули-1” до найкращих вантажівок для перевезення кіз.
Соціальна мережа позиціювала себе як клієнтоорієнтована платформа, що користувалася для показу матеріалів не алгоритмами, а давала змогу формувати стрічку живим людям. Через таке відношення виникла віддана спільнота, дуже засмучена смертю сайту. Тепле ставлення до аудиторії відчувається і в особистих зверненнях власників.