Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Стало відомо, чому Starbucks відмовився заходити в Україну

Продукція Starbucks на українському ринку є досить дорогою для споживача. Про це заявила голова офісу Національної інвестиційної ради Юлія Ковалів в ефірі Радіо НВ.

"Зі Starbucks важче, вже ЗМІ кілька разів повідомляли про його вихід на ринок, і мер про це також говорив, але пізніше Starbucks повідомляв, що не виходить на ринок України", - заявила Ковалів.

За її словами, виходячи з тієї конкуренції, яка є на сьогодні, продукція Starbucks є досить дорогою для споживача.

"На сьогоднішній день чітких термінів і бачень виходу на ринок немає, але якщо подивитися на ринок України, то зрозуміло, що для цієї компанії він не є великим", - сказала вона.

Нагадаємо, що швейцарська компанія Nestle допускає можливість реалізації продукції американської мережі кав'ярень Starbucks Corporation в Україні.

24 січня в Давосі Кличко повідомив, що Starbucks вивчає питання про вихід наринок України. Він запевнив, що зробить все можливе для появи американської мережі кав'ярень в Україні.

Пізніше у відповідь на запити українських ЗМІ в Starbucks Corporation повідомили, що поки у компанії немає планів відкривати свій бізнес в Україні.

Starbucks Corporation - американська компанія з продажу кави та однойменна мережа кав'ярень. На грудень 2016 року мережа Starbucks об'єднувала понад 24 тис. торгових точок по всьому світу.

Економічна правда 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ