Навколо авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" (МАУ) знову скандал. Працівники компанії відмовили чотирьом пасажирам в перельоті з Будапешта до Києва, незважаючи на придбані заздалегідь квитки. Про це написала на своїй сторінці Facebook українська письменниця, активістка і блогер Анастасія Мельниченко.
Як розповіла Анастасія, представники компанії застосували стратегію "овербукінга". Цей маркетинговий хід був придуманий в 50-х роках в Америці для того, щоб мінімізувати втрати від повернення квитків або неявку на рейс. Для цього на певні рейси продають на 10% більше квитків, ніж є посадочних місць. Іноді буває позаплановий "овербукінг", коли через несправність літака змінюють борт, а кількість місць може змінитися. У таких випадках обов'язково надається компенсація пасажирам.
Саме така ситуація трапилася з Анастасією Мельниченка. Дівчина стверджує, що представники авіакомпанії не запропонували ніякої компенсації, а просто вибрали чотирьох пасажирів за незрозумілою ознакою і все, що запропонували натомість – варіанти перельоту тими ж МАУ, але з пересадками за 7 годин або напряму, але через добу. А крім того, четвертої пасажиркою, яка не потрапила на цей рейс, була дівчина з оплаченими та зазначеними місцями.
"З цих 4 пасажирів у двох були обставини, які вимагали бути в Києві саме 30.09. Наприклад, я повинна була сьогодні в 7 ранку виїжджати з Києва далі. Але це нікого не хвилювало. Про грошову компенсацію на місці не йшлося, а, отже, вважайте, ми її не отримаємо, тому що вибити щось через бухгалтерію МАУ - це все одно, що вибити податкові пільги по взятих на роботу АТОшников - тобто з області фантастики. І чому я повинна ще в стресі кудись йти, щось вибивати? Мені повинні були дати компенсацію на місці", - розповіла Анастасія.
Як не виховати ґвалтівника. Найвідвертіша книга для підлітків