Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Здоров'я

У пологовому клінічному будинку №1 м. Львова запустили #єМалятко

У Львові запустили інноваційну послугу #єМалятко. Про це сьогодні, 25 лютого, повідомили Гал-інфо у прес-службі Львівської міської ради.
Фото ЛМР

Сьогодні, 24 лютого, у КНП «Пологовий клінічний будинок № 1 м. Львова» відбулась презентація запуску послуги #єМалятко. Це перший комплексний сервіс в Україні, який об’єднує 10 послуг, пов’язаних з народженням дитини, в 1. Львів став 6-м містом, в якому його надаватимуть.

«Сьогодні дуже важливий для нашого міста день. Ми хочемо, щоб батьки більше часу проводили з дітьми і менше стояли в чергах, оформляючи документи. Отож, сьогодні послуга #єМалятко офіційно починає діяти в нашому місті. Були тестування, а тепер офіційно даємо початок великому процесу.

Що для нас, для міста, батьків важливо? Раніше майже 30 годин доводилось присвячувати, щоб оформити документи — а це понад 37 видів документів, які потрібно було подати, і понад 11 установ, які потрібно було відвідати. Тепер це все буде в одній послузі", — відзначив заступник міського голови Львова з питань розвитку Андрій Москаленко.

Як зазначила заступниця міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська, Львів — шосте місто в Україні, де стартувала послуга. «Львів у нас — шосте місто, де запущена послуга #єМалятко. Я впевнена, що львів’яни дуже чекали на неї, тому що вона — нового покоління та надається за життєвою подією. Наразі вже понад 500 мешканців отримали цю послугу в Україні. Вже зараз ми можемо зустрічати народження маленьких львів’ян із меншими чергами. У комплексі наразі об’єднано 8 послуг, наступні дві очікуємо в квітні. Проте вже зараз це — великий прорив, порівняно із тим, що було раніше», — зазначила вона.

Відтак, послуга надаватиметься у трьох пологових будинках міста:

  • Міський комунальний клінічний пологовий будинок № 1;
  • Львівський обласний клінічний перинатальний центр;
  • 3-тя міська клінічна лікарня м. Львова.

«Сьогодні ми вже протестували більше 20 людей. Єдине, що потрібно долучати довідку з пологового й паспортні документи. Запрошую користуватися послугою. Вона буде поширена в пологових будинках, у ЦНАПах та інших установах, які зможуть це робити», — додала директорка департаменту адміністративних послуг міськради Валентина Бартошик.

Революційна для України та світу комплексна послуга покликана заощадити час молодих батьків: кількість можливих візитів до органів влади знизиться з 11 до 0, а кількість документів, що вимагаються, — з 37 до 1.

Раніше до ініціативи вже приєдналися Харків, Луцьк, Кривий Ріг, Вінниця та Київ, а найближчим часом послугу буде запущено ще в 5 містах, серед яких — Дніпро, Одеса, Запоріжжя, Рівне та Маріуполь.

«Міністерство цифрової трансформації стало тим локомотивом, який, власне, дає поштовх цій чудовій послузі. А Міністерство юстиції робить зі свого боку все можливе, аби виступити бек-офісом у процесі реєстрації. Насправді це — дуже хороший сигнал для нас усіх, адже в центрі цієї послуги — людина», — додав начальник Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції Юрій Добош.

Зазначимо, у КНП «Пологовий клінічний будинок № 1 м. Львова» за останні 10 років проведено 48 269 пологів, з них передчасних пологів 2 166 (4,5%). Народилось дітей — 49 093, з них від багатоплідних вагітностей (двійні та трійні) — 824.

За цей період із бюджету міста в пологовий будинок № 1 інвестовано 25,5 млн. грн. Упродовж 2019 року із бюджету міста в ремонти і обладнання для пологового клінічного будинку № 1 м. Львова інвестовано понад 8 млн грн. Також допомагають благодійники.

До слова, упродовж 2019 року в охорону материнства і дитинства — а це для міської дитячої клінічної лікарні, міського клінічного пологового будинку № 1 та пологового відділення 3-ї міської клінічної лікарні, з різних джерел фінансування (і бюджетні кошти, і позабюджетні) інвестовано майже 15 млн грн (з них 9,2 млн грн — на придбання обладнання, та 5,6 млн грн — на ремонтні роботи).

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ