Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації (НКРЗІ) змінила процедуру перенесення абонентських номерів.
Про це повідомляє прес-служба НКРЗІ.
Зміни сприятимуть посиленню конкуренції на ринку послуг рухомого (мобільного) зв’язку, що має забезпечити підвищення рівня якості надання споживачам телекомунікаційних послуг.
Нововведення передбачають:
- спрощення порядку подання заяв на ППН;
- впровадження принципу єдиного вікна «One Stop Shop process», що передбачає вирішення всіх питань, пов’язаних з перенесенням абонентського номеру шляхом звернення до одного суб’єкта – оператора-отримувача;
- зняття заборони в отриманні ППН для абонентів, які отримують послуги знеособлено (анонімно), з одночасною реєстрацією в оператора-отримувача при поданні заяви на ППН такого абонента, якщо він планує отримувати послуги не на основі письмового договору;
- удосконалення процесу ідентифікації абонента, який подав заяву на ППН;
- внесення змін до договорів про надання телекомунікаційних послуг, що передбачатимуть автоматичне розірвання публічного договору при перенесенні абонентських номерів абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі;
- поширення дії Порядку ППН на провайдерів телекомунікацій;
- скорочення терміну перенесення абонентського номеру в мережах рухомого (мобільного) зв’язку до 1 робочого дня.
Нові правила переходу від одного оператора до іншого запрацюють з 1 грудня 2021 року.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ