Слухай онлайн
Cуспільство

В Україні скоротили термін перенесення мобільного номера під час зміни оператора

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації (НКРЗІ) змінила процедуру перенесення абонентських номерів.
Презентація мобільного додатку MyPol. Фото Гал-інфо, Олена Ляхович

Про це повідомляє прес-служба НКРЗІ.

Зміни сприятимуть посиленню конкуренції на ринку послуг рухомого (мобільного) зв’язку, що має забезпечити підвищення рівня якості надання споживачам телекомунікаційних послуг.

Нововведення передбачають:

  • спрощення порядку подання заяв на ППН;
  • впровадження принципу єдиного вікна «One Stop Shop process», що передбачає вирішення всіх питань, пов’язаних з перенесенням абонентського номеру шляхом звернення до одного суб’єкта – оператора-отримувача;
  • зняття заборони в отриманні ППН для абонентів, які отримують послуги знеособлено (анонімно), з одночасною реєстрацією в оператора-отримувача при поданні заяви на ППН такого абонента, якщо він планує отримувати послуги не на основі письмового договору;
  • удосконалення процесу ідентифікації абонента, який подав заяву на ППН;
  • внесення змін до договорів про надання телекомунікаційних послуг, що передбачатимуть автоматичне розірвання публічного договору при перенесенні абонентських номерів абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі;
  • поширення дії Порядку ППН на провайдерів телекомунікацій;
  • скорочення терміну перенесення абонентського номеру в мережах рухомого (мобільного) зв’язку до 1 робочого дня.
Нові правила переходу від одного оператора до іншого запрацюють з 1 грудня 2021 року.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ