Зменшення охоплень сайту Sinoptik.ua допомогло соціальній мережі Vk.com повернутися в першу десятку сайтів вперше за останні півроку, такі дані desktop дослідження Kantar TNS CMeter за серпень.
На одне місце також піднявся Instagram.com, а ось Mail.ru втратив 2 позиції, в основному через зміни охоплень інших сайтів.
У серпні зростання спостерігалося у ресурсу 24v.ua — плюс 2% допомогли сайту піднятися з 21 місця в липні на 16 місце серпневого рейтингу.
Повний топ-25 виглядає наступним чином:
При цьому, додаток Вконтакте не входить в ТОП 10 популярних додатків на мобільних Android пристроях і значно поступається соціальній мережам Facebook і Instagram.
Дані по сайтам: Дані Kantar TNS CMeter, desktop інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000
Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:
Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти. На даний момент у вимірі є близько 250 сайтів, з них близько 30 з фіксацією відео.
Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі. На даний момент у вимірі більше 2500 сайтів
User-centric- панель охоплює близько 5000 респондентів щодня, поряд зі стандартними показниками (hits, охоплення, соціально-демографічні тощо показники по всіх сайтах, з якими контактували респондента), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.
Дані по мобільним додаткам: Дані Kantar TNS CMeter, користувачі інтернет з мобільних пристроїв, у віці 16-55, міста 50К +, ОС Android, n = 1200. Дані надходять із встановленого на смартфон додатку, який збирає всю інформацію про діджитал активність респондента.