Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Як почати бізнес в Інстаграмі: Поради, які варто врахувати

Instagram – це не просто одна з багатьох соціальних мереж, де будь-хто може “постити” цікаві світлини та “серфі”.

Це ще і потужний маркетинговий інструмент, який допомагає просувати бізнес і навіть здійснювати прямий продаж товарів чи послуг.

І коли маєте намір запустити власну справу в цій соцмережі, варто мати під рукою кілька хороший порад, які не тільки поінформують, як накрутити підписників в Інстаграмі, але й допоможуть правильно створювати контент, роблячи його цікавим, а відтак популярним серед читачів вашої сторінки.

Порада перша. Розробіть стратегію контенту

Не спішіть публікувати абищо. Перш ніж розпочати бізнес в «Інсті», ретельно продумайте стратегію контенту, який, власне, ви поширюватимете. Для початку визначте свою цільову аудиторію, розробіть унікальний стиль вашого бренду та виокремте теми, які будуть цікаві вашим підписникам. Наприклад, якщо ви продаєте хендмейд-вироби, ваші публікації можуть включати як світлини ваших товарів, так і загалом поради з рукоділля чи ідеї для подарунків з тієї чи іншої нагоди.

Порада друга. Будуйте та розширюйте спільноту

Не забувайте, що Іnstagram - це не тільки реклама товарів і послуг, але й спосіб взаємодії з вашою цвілевою аудиторією. Тому обов’язково відповідайте на коментарі, повідомлення, тобто не залишайте поза увагою взаємодію з підписниками та будуйте своєрідні відносини з ними.

Спільнота, яку ви створите навколо власного бренду, буде підтримувати його розвиток, а відтак сприятиме збільшенню продажів.

Порада третя. Використовуйте хештеги та додавайте геолокацію

Хештеги та геолокація - це потужні інструменти для залучення нової аудиторії на сторінку бренду. Додавайте до своїх постів відповідні хештеги, які допомагатимуть користувачам знаходити ваш контент, а також використовуйте геотеги для привертання уваги місцевої аудиторії.

Порада четверта. Регулярно аналізуйте здобуті результати

Не забувайте про аналіз ефективності ведення сторінки бізнесу в Інстаграмі. Без цього не варто розраховувати на успіх.

Тому:

  • Використовуйте аналітичні інструменти платформи для вивчення основних показників;
  • Пильнуйте охоплення дописів;
  • Вивчайте конверсію та прогрес у планізростання підписників.

На основі цих даних ви зможете вдосконалювати свою стратегію, вносити певні корективи -  задля досягнення кращих результатів.

Заключне слово

Просування та ведення власної справи в Інстаграмі – класна ідея, і нею не варто нехтувати. Просто робити це слід уважно, грамотно і без поспіху. За таких умов можна завжди розраховувати на належний результат. І нехай у вас буде саме так.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ