Слухай онлайн
Cуспільство

Які технології з'являться в українських онлайн-кінотеатрах у найближчі 5 років?

Через 5 років українці отримають повноцінний онлайн-кінотеатр на своїх пристроях, частіше будуть дивитися фільми і живі трансляції вдома.

Завдяки новим технологіям в українських ОТТ-сервісах (платформи для перегляду відеоконтенту через інтернет, як Megogo, Netflix, oll.tv) глядачі зможуть керувати сеансом голосовими командами, отримувати персоналізовані рекомендації, взаємодіяти з контентом і простіше шукати серіали і фільми. Детальніше про ці та інші тенденції, а також про прогноз розвитку ОТТ йдеться в звіті GlobalLogic.

У найближчі 5 років, за прогнозами експертів GlobalLogic, користувачі отримають нові можливості в українських стрімінгових сервісах:

  1. Зможуть дивитися матчі у високій якості (4К і більше), концерти і шоу в прямому ефірі без затримки швидкості передачі відео, яка може бути критичною, наприклад, під час спортивних трансляцій. Згідно з дослідженнями, навіть 30-40-секундна затримка трансляції події, що відбувається в реальному часі, здатна принести дискомфорт користувачу і знизити інтерес до перегляду.
  2. Зекономлять час на пошук контенту, адже будуть отримувати персоналізовані рекомендації фільмів, серіалів та іншого відеоконтенту на основі аналітики поведінки користувача.
  3. Отримають доступ до різноманітного високоякісного контенту (4К і 8К) на ОТТ-сервісах. Впровадження нових технологій, таких як 5G інтернет, високошвидкісна передача відео з мінімальною затримкою, популярність телевізорів з великим екраном і якісним зображенням, будуть постійно збільшувати пропозицію і, відповідно, стимулювати попит на контент високої якості.
  4. Зможуть використовувати стрімінговий сервіс безпосередньо для покупки товарів або послуг, про які дізнаватимуться через персоналізовані рекламні оголошення, пов'язані з тематикою контенту. Наступним кроком буде інтеграція з платформою для покупок, що дасть можливість робити замовлення прямо в ОТТ-сервісі з мінімальною паузою під час перегляду контенту.

Крім цього, очікується ряд поліпшень користувацького досвіду. Серед них управління голосовими командами, поліпшена система пошуку, а також інтерактивний дизайн сайту з попереднім переглядом відео.

Над розширенням функціональності ОТТ-сервісів працюють ІТ-інженери з усього світу. Наприклад, тисяча українських фахівців GlobalLogic створює розробки для більш ніж 50 проєктів у сфері медіа. Серед них стрімінговий сервіс і виробник медіаплеєрів Roku, американська компанія Harmonic, яка надає інфраструктурні рішення для телебачення та інтернету, і багато інших.

"Ми бачимо, як з кожним роком зростає попит на якісний відеоконтент. Це визначає вектор розвитку ринку пристроїв, а також на ОТТ-сервіси - компанії, що забезпечують трансляцію відео на ці пристрої. Останні пропонують все нові і нові технічні рішення, які допоможуть користувачам насолоджуватися кіно і серіалами, не виходячи з дому. Ми очікуємо, що популярність ОТТ-сервісів в Україні буде продовжувати рости, а їх функціональність - ускладнюватися. Це те, що ми вже бачимо у міжнародних гравців ринку і навіть більше: від персоналізації контенту і реклами в профілі до здійснення покупок і управління іншими пристроями на базі інтернету речей (IoT) ", - коментує Андрій Яворський, віцепрезидент зі стратегії та технологій GlobalLogic.

З 2014 по 2019 рік попит на ОТТ-сервіси виріс у 4 рази і продовжує збільшуватися. Так, у 2014 році 150 млн людей з усього світу дивилися відео через онлайн-кінотеатри. У 2019 кількість користувачів таких сервісів досягла 600 млн. Найпопулярніший онлайн-кінотеатр - Netflix. Ним користуються 187 млн ​​передплатників у всьому світі, серед них 258 тисяч українців. З 2017 по 2020 рік українських глядачів Netflix стало в 6 разів більше.

Найбільше зростання кількості передплатників стрімінгових сервісів відбулося під час карантину. Наприклад, Netflix залучив 15 млн нових користувачів з усього світу. В Україні також помітне зростання попиту на відеоконтент. За даними опитування соціологічної групи "Рейтинг", з впровадженням карантину 38% українців частіше дивляться серіали і фільми. За даними Megogo, українці стали в середньому на 22% довше дивитися контент за допомогою сервісу. За інформацією Performance Research, 70% американців після карантину планують дивитися кіно вдома, а не в кінотеатрах. Є підстави вважати, що ця частка зросте і серед українських користувачів.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ

");