Слухай онлайн
Cуспільство  |  Кримінал

Скандальний МАФ на Чорновола: де закінчується комфорт львів’ян та починається бізнес?

Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
1/2
Сьогодні, 9 грудня, на проспекті В’ячеслава Чорновола з новою силою розгорівся скандал довкола будівництва, що триває вже близько місяця.

Додамо, що це історія і про те, як завдяки небайдужості львів’ян, влада міста та ДАБІ виявили правопорушення. Адже суспільний резонанс набув такого рівня, що не відреагувати зі сторони Львівської міської ради — було би не логічно, не послідовно і викликало б додаткові запитання.

1/3

Дискусія розпочалась минулого місяця на фейсбук-сторінці групи "Гаряча лінія міста Львова". Після тривалого коментарного листування між львів'янами та адміністраторами групи, на інцидент відреагували не тільки в ДАБІ , а у міській раді. Більш того, 4 грудня відбулась виїзна нарада.

Як розповів у коментарі Гал-інфо заступник міського голови Львова з питань розвитку Андрій Москаленко, як свідчить практика, після першого попередження, після першого штрафу, забудовник визнає правопорушення і припиняє незаконні дії. Проте у цьому випадку довелось накласти штраф тричі. Та напередодні у суботу, 7 грудня, забудовник загородив технікою об’єкт і нікого не пускав до ділянки.

“У Львові на проспекті В. Чорновола, 57 був МАФ, розміром 56 м кв. Протягом останніх тижнів тут було обгороджено територію, після чого площа забудови збільшилась у два рази — і стала понад 120 м кв.

ДАБІ тричі штрафувало забудовника, адже ані проекту, ані дозволу на виконання робіт немає. Також на основі цього було скасовано дозвіл на попередній об’єкт, розміром 56 м кв. Тобто наразі забудовник немає жодного права проводити тут будь-які роботи.

Більш того, сьогодні зранку виконавчий комітет прийняв рішення про початок протиаварійних робіт на цій земельній ділянці, яка належить громаді міста Львова. Тож, ніхто немає права тут жодних дій вчиняти.

Сьогодні ми десь дві з половиною години намагались розпочати роботи згідно з рішенням виконкому. Декілька годин тривали перемовини. На місце приїхала патрульна поліція, слідчо-оперативна група, журналісти, мешканці міста, юристи.

Після того, як представники забудовника перестали кидатись під спецтехніку, перестали погрожувати і перешкоджати роботам працівників комунальної служби, з’явилась можливість виконати рішення виконкому. А саме зняття паркану, яким огороджена територія, для того аби мати доступ до міської земельної ділянки. Наступний крок — це приведення об’єкту до попередньо стану”.

Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
1/2

Сьогодні, маючи на руках рішення виконкому, відповідні служби розпочали демонтаж скандальної забудови. Та адвокат забудовника Андрій Алексеєнко, який представляв на будівельному майданчику інтереси особи, яка спромоглась на зведення одоробла на велодоріжці, з діями міськради категорично не погоджується. Зокрема, наголошуючи на тому, що міська влада декларує боротьбу з незаконним будівництвом, а у той час вживає незаконні заходи, а саме демонтаж споруди без рішення суду.

“Мене тільки щойно залучили на цьому етапі для з’ясування обставин. Тому щось по суті я сказати не можу. Сьогодні ми всі бачили документи забудовника на цей об’єкт. Тож, ці документи мали би братись до уваги. Але, як бачимо, прийняли рішення про демонтаж у супереч закону, без рішення суду.

Більш того законом чітко прописаний механізм, який говорить нам про те, що особа має два місяці на виконання приписів за результатами інспекції ДАБІ. І тільки з плином цього часу, ДАБІ може звернутись до суду з позовом про демонтаж. І виключно з рішенням суду може розпочатись демонтаж. Але ну ніяк не може міська рада, зокрема виконавчий орган, ухвалювати такі рішення”.

За словами адвоката, вони як потерпілі, ймовірно, що звертатимуться до суду, аби оскаржити рішення виконавчого комітету Львівської міської ради.

Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
1/2

Сьогодні ж під час зустрічі Андрій Москаленко запропонував представникам забудовника перевести вирішення конфлікту у юридичну площину для того, щоб з’ясувати, хто оформив право власності, на основі чого видавались рішення і перевірити законну сили тих, документів, якими керується забудовник тощо.

“Ми розуміємо, що це потенційні робочі місця. Тому рішення, яке ми приймемо буде максимально виваженим. Та все ж разом з юристами, архітекторами та представниками інших відповідних управлінь нам належить з’ясувати чия це була така геніальна ідея захоплювати земельну ділянку неподалік центру міста?” - зазначив Андрій Москаленко.

І додав, що рішення забудовника про самостійний демонтаж та реставрацію пошкодженої велодоріжки — було би виявом здорового глузду.

Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
1/1

Хто переможе у цій суперечці, на кого чекає “хеппі енд”, чи будуть покарані винні, і якщо так, то у якій спосіб — про все це дізнаємось згодом. Гал-іфно слідкуватиме за розв’зком подій “довколамафного” конфлікту.

Нагадаємо, що як повідомляв Андрій Москаленко, станом на 4 грудня ДАБІ двічі накладало штаф: перший - за відсутність дозволів на роботи, другий - за відсутність проекту, за яким ведуться роботи (оскільки роботи веде фізична особа - то розмір штрафу був 850 грн і 8 тис. грн відповідно). Порушення полягає ще у й тому, що згідно з документами з перспективної схеми розміщення МАФів, розмір МАФу має бути 56 м. Натомість встановлена конструкція вже має розмір понад 120 м. Відтак, управління архітектури розпочало процедуру виключення даного об’єкту з схеми МАФів.

“З’явилась попередня інформації, що нібито за даним об’єктом можуть оформити право власності як за об’єктом нерухомості. Щоб цього не сталось - пишу про це публічно. Можливо навіть трохи наперед.

Сьогодні власник МАФу (Західуніверсал плюс) на зустріч на виїзну нараду не прийшов. Роботи на об’єкті теж не проводились. Проте, якщо працівники продовжать роботи завтра - ДАБІ згідно з законом знову буде накладати штраф (відсутність будь-яких документів на роботи)

Також цю особу попереджено про вимогу демонтажу незаконної конструкції та огорожі. Згідно з законом та здоровим глуздом Львівська міська рада буде вчиняти всі для цього необхідні заходи. Про це детальніше згодом. Як результат - і огорожа, і конструкція - мають бути демонтовані”.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...

");