Уважно подивіться на свої сайти і комерційні пропозиції, якщо впізнаєте фрази, які говорите та пишете ви, терміново виправляйте!
Ось 5 штампів, які всім набридли і зовсім не переконують, та 5 простих способів це швидко виправити і заробити грошей.
Штамп 1: Команда професіоналів з багатим практичним досвідом.
У чому професіонали ваші колеги або підлеглі?
Розкажіть про їхній досвід, роботи, "поторгуйте" іменами ваших зіркових клієнтів, щоб людина дійсно переконалася в професіоналізмі вашої команди, адже ніхто не скаже, а у нас команда дилетантів.
Вірять фактам, розкажіть людям про них!
Скільки і яких проектів ви втілили в життя?
В яких виставках і конкурсах ви посіли призові місця?
Які ЗМІ про вас розповіли?
Ваша історія, вона переконує, а не штампи та шаблони. Якщо якусь фразу можна сказати як про кондитерську у Львові так і про завод з виробництва цегли в Миколаєві, результат буде тільки один – нуль.
Я про це наголошую як на консультаціях для підприємців, так і на тренінгах з продажів та переговорів.
Штамп 2: Гнучка система знижок.
Перегляньте прайси, напишіть на своїх сайтах, розкажіть продавцям, щоб вони озвучували людям або писали в комерційних пропозиціях, від якої суми або обсягу яка знижка кому положена. Скільки ще треба добрати балів, щоб отримати бонус або дисконтну карту. Цифри і конкретика переконують і стимулюють до співпраці людей.
Ось дивіться, чому важливо перераховувати, що входить в ціну:
Штамп 3: Широкий спектр послуг.
Набридло? І мені страшенно! Перерахуйте, що саме ви робите, що входить в ціну, в той чи інший пакет послуг якомога конкретніше, щоб людина бачила, що ви люди діла і слова, що ви все прорахували, описали і несете відповідальність за свої дії. А не обіцяєте невідомо що.
Штамп 4. Висока якість послуг.
Знову "вода"! Ви не повідомили тільки що людям нічого корисного. Я не бачила компанії або продавця, який би про якість своїх послуг говорив "Погано, зате дешево!“. Зовсім інша справа, якщо ви можете підтвердити свою високу якість фактами!
Обґрунтуйте! Розкажіть, хто ваші постачальники, які у них сертифікати, як здійснюється контроль якості, скільки років вони на ринку.
А ось яку помилку в продажах робила я, не повторюйте моїх помилок!
Штамп 5. Багатий практичний досвід.
А тут вже ми пишемо, скільки на ринку ми, наприклад: "20 років на ринку лакофарбових виробів!".
Тут ви отримуєте дієвий аргумент для переконання і роботи практично зі всіма запереченнями клієнтів.
Приклад 1.
- Я не вірю, що це продукція європейського виробника, Китай впарюваєте, хлопці!"
- Ми 20 років на ринку, якщо б у нас був неякісний продукт і ми обманювали своїх покупців, ми б уже давно закрилися! А ми тільки і робимо, що відкриваємо нові магазини і представництва!
Переконує? Так. Перевірено багаторазово.
Приклад 2.
- Дорого у вас, не буду брати, пошукаю дешевше.
- Ми 20 років на ринку, якщо б у нас було дорого, ми б не були лідерами ринку в своїй сфері! У наш час миттєвого доступу до будь-якої інформації можна легко перевірити і порівняти всі ціни і пропозиції.
Ви бачили список наших клієнтів?
Це і приватні особи і величезні міжнародні корпорації, в яких спеціальні відділи моніторять всі ціни. А всі клієнти у нас постійні, саме вони нас вам і рекомендували. Якби у нас було дорого, в нас би ніхто нічого не брав і не рекомендував.
Чому це працює?
Ви наводите цифри і факти, які стосуються тільки вас, які можна сказати тільки про вас. Це ваша історія, це ваші клієнти, це ваші перемоги і ваші програми лояльності. Ви відрізняєтеся! Ви не такі, як усі!
Отже, робіть аудит своїм комерційних пропозицій і прислухайтеся до того, що ви говорите людям!
Шаблони, штампи, заїжджені вирази, те, що говорять всі, - не працює.
У нас всіх є своя власна історія, так давайте її дорого продамо!
А моя історія написана тут, і вона добре мене продає. Читайте та напишіть свою історію в коментарях!