Вчора, 21 січня, відбувся звіт архівного відділу Львівської міської ради за проведену роботу у 2018 році. Про це повідомляє прес-служба ЛМР.
Начальник архівного відділу Ярослав Стецький розповів про проведення ряду заходів у 2018 році, зокрема щодо забезпечення збереженості та обліку документів, проведення певного циклу санітарно-гігієнічних робіт у сховищах (обезпилення, дезинфекція, контроль за температурно-вологісним режимом), реставрацію 57 аркушів, ремонт 18 аркушів документів з паперовою основою та перекартоновання 167 справ.
«Відтак, у 2018 році на особистому прийомі прийнято та ознайомлено з документами 670 відвідувачів, в тому числі 37 дослідників.
За 2018 рік в архівному відділі виконано 1223 довідки соціально-правового характеру, 7 тематичних запитів (про захоронення на Янівському кладовищі, щодо змін назв вулиць і т.ін.).
В 2018 році архівний відділ виконував заходи щодо функціонування Системи управління якістю (СУЯ, ISO) відповідно до вимог Сертифікату.
Розпорядженням Львівського міського голови від 13.11.2014р. розроблено та в 2018р. продовжується впровадження електронного документообігу у Львівській міській раді та її виконавчих органах", — розповів Ярослав Стецький, начальник архівного відділу.
У 2018 році надавалась відповідна методична допомога у розробці інструкцій з діловодства, номенклатур справ, положень про архіви та експертні комісії, в порядку роботи з електронними документами та їх підготовкою до передавання на архівне зберігання. Проведено 2 наради-семінари стосовно ведення архівної справи, електронного документообігу та електронного архівування документів з головами експертних комісій, відповідальними за архів виконавчих органів Львівської міської ради, адміністраторами.
Торік було надано 337 консультацій з питань складання номенклатури справ, формування описів справ з працівниками установ, в тому числі які вперше приступили до роботи.
Для покращення збереження і охорони документів, які знаходяться в виконавчих органах міської ради, установам списку 1 та іншим було скеровано ініціативні листи про проведення заходів щодо активізації роботи діловодних служб, експертних комісій з впорядкування і звірці наявності документів та дотримання заходів пожежної безпеки.
«Управлінню патрульної поліції у м. Львові було скеровано листа про приближення маршрутів патрульно-постової служби до архівних установ і організацій, де зберігаються документи (пл. Ринок, 1, вул. Валова, 2, пл. Галицька, 15, вул. Донецька, 3, вул. Підвальна, 13 та ін.).
В 2018 році проводилося інформування установ, організацій, підприємств про документи архіву — міський голова, суди районів м. Львова, виконавчі служби, податкові інспекції, прокуратури, казначейства та ін.
Проводились заходи щодо підвищення пожежної безпеки приміщень, проведена технічна діагностика та заміна заряду вогнегасників", — додав Ярослав Стецький, начальник архівного відділу.