Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика  |  Cуспільство

Департамент адміністративних послуг прозвітував про роботу за минулий рік

Учора, 15 січня, департамент адміністративних послуг Львівської міської ради звітувався про свою діяльність у 2019 році. Директор департаменту Валентина Бартошик розповіла про розвиток Центру надання адміністративних послуг м. Львова, відкриття нових територіальних підрозділів ЦНАП для громад за межами міста та про здобутки Гарячої лінії міста в минулому році. Також йшлося про плани на 2020 рік. Про це інформує прес-служба ЛМР.

«У жовтні 2019 року громада Рудно змогла скористатися послугами ЦНАП у новому територіальному підрозділі, зараз облаштовують нові ЦНАП у сусідніх населених пунктах — м. Винники, смт. Брюховичі.

Через ЦНАП інтерговано на 39% більше адміністративних послуг, ніж 2018 році. Загалом через ЦНАП у 2019 році зареєстровано понад 602 тис поданих звернень від 587 тис. мешканців. Станом на кінець 2019 року у ЦНАП м. Львова для мешканців надається 462 послуги", — повідомила Мар’яна Дюганчук, начальник управління адміністрування послуг.

Торік запроваджено 4 комплексні послуги і кількість візитів до ЦНАП для їх отримання зменшилось з 6-ти до 2-ох. Запроваджено 5 швидких послуг, які можна отримати за один візит. Важливим є також напрямок підвищення доступності зовнішнього та внутрішнього простору територіальних підрозділах ЦНАП м. Львова. У всіх ЦНАП впроваджено послугу для відвідувачів з вадами зору та слуху.

Плани управління адміністрування послуг на 2020 рік:

  • Відкриття ЦНАП у смт. Брюховичі та м. Винники
  • Введення нових комплексних адміністративних послуг
  • Діджиталізація послуг
  • Зростання фаховості персоналу
  • Підвищення якості надання послуг
  • Підвищення рівня інклюзивності у ЦНАП
  • Впровадження сервісу «Мобільний адміністратор»
  • Дотримання верховенства права у всіх видах діяльності.

«В 2019 році 7 727 відвідувачів ЦНАП надали зворотній зв’язок щодо якості обслуговування. Середня оцінка якості за результатимі оцінювання складає 4,75 з 5», — повідомила Наталія Анохіна, в.о. начальника управління інформаційних послуг.

Минулого року було надано понад 180 тис консультацій щодо послуг ЦНАП та Львівсьої міської ради за допомогою контакт-центру ЦНАП та електронних інформаційних сервісів. Це на 12% більше, ніж в 2018 році. Розвиток дистанційних інформаційних сервісів у Львівській міській раді дає змогу всім мешканцям отримувати інформацію та консультації спеціалістів через смартфон у будь-який зручний спосіб.

У 2019 році контакт-центром Гаряча лінія міста 1580 опрацьовано 252 253 дзвінків мешканців, що складає 94% із загальної кількості дзвінків на 1580. 86% мешканців очікували менше 20 сек до з’єднання з оператором 1580. 20% від загальної кількості звернень на 1580 було зареєстровано через електронні сервіси самообслуговування Гарячої лінії міста. Впроваджено нове IVR-меню для додзвону на 1580, оновлено портал 1580.lviv.ua та в жовтні 2019 року було подано на реєстрацію розроблений мобільний додаток «1580 Львів» для операційних систем iOS до компанії Apple Inc.

Плани управління інформаційних послуг на 2020 рік:

  • Автоматизована оцінка якості роботи оператора 1580 мешканцем
  • Розвиток технологій IP-телефонії на 1580
  • Розвиток комунікативної платформи для зв’язку 1580 зі всіма службами міста, автоматичні sms-розсилки керівникам підрозділів про надзвичайні події
  • Розвиток інтерактивного спілкування через Facebook-групу 1580 з мешканцями
  • Завершення реєстрації мобільного додатку «1580 Львів» iOS в компанії Apple Inc
  • Сторінка для іноземців на сайті ЦНАП м. Львова
  • Персоніфікований сервіс від довідки ЦНАП
  • Підвищення доступності інформаційних послуг ЦНАП — розвиток та діджиталізація дистанційних інформаційних сервісів
  • Модернізація служби доставки документів — впровадження ІТ-рішень в логістиці документів.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ