Зовнішня реклама — дієвий спосіб підвищити обізнаність споживачів з брендом і зробити так, щоб пов’язані з брендом асоціації були унікальними, сильними й позитивними. Розмаїття форматів допоможе познайомити аудиторію з новими товарами чи послугами, донести їхні переваги, зробити бренд ментально доступним в ситуації вибору, загалом справити враження на споживачів. Але як максимально ефективно використовувати цей канал маркетингової комунікації й вивести бізнес на вершину? Рекламний холдинг Megapolis пропонує декілька універсальних порад зі створення і розміщення зовнішньої реклами.
Визначте цілі та те, як будете відстежувати поступ у їхньому досягненні. Перш ніж замовити зовнішню рекламу, маєте чітко уявляти, чого хочете досягти і як будете вимірювати прогрес. Тож що саме вам потрібно? Може, ви прагнете збільшити відвідуваність вебсайту, налаштувати лідогенерацію або стимулювати продажі? А як ви будете відстежувати вплив кампанії на досягнення цих цілей? Для цього у пригоді стануть такі інструменти, як QR-коди, унікальні URL-адреси й окремі телефонні номери. Їхнє використання в рекламних сюжетах допоможе перекинути місток до онлайн-платформ бренду та полегшить відстеження конверсії.
Оберіть відповідні формати й локації. Успіх кампанії в зовнішній рекламі значною мірою залежить від того, де й на чому ви її розмістите. Для цього маєте дослідити цільові міста на предмет того, де потенційні клієнти живуть, працюють, розважаються і роблять покупки. Потім потрібно вибрати підходящі формати носіїв і найкращі місця для розміщення повідомлення бренду. Наприклад, якщо ви хочете охопити людей, які приїжджають в місто на роботу з передмість, доцільно обирати білборди вздовж головних транспортних артерій.
Дизайн рекламного сюжету має бути зрозумілим і привертати увагу. Повідомлення бренду має лише кілька секунд на те, щоб привернути увагу та зацікавити аудиторію, тому переконайтесь, що зовнішня реклама візуально приваблива, зрозуміла й легко сприймається. Використовуйте високоякісні зображення. Вибирайте шрифти, що будуть розбірливими з великої відстані. Кольори мають бути насиченими. Текст зробіть коротким і влучним: один рекламний сюжет — одна думка. Додайте чіткий заклик до дії, який підкаже аудиторії, що робити далі. Добре продумане й талановито оформлене повідомлення залишає незабутнє враження, спонукаючи споживачів згадувати про бренд, коли вони розмірковують над покупкою. Виготовлення зовнішньої реклами варто довірити професіоналам, одним з яких є рекламний холдинг Megapolis.
Будьте креативними, але послідовними. Зовнішня реклама для магазину, наприклад, — чудова можливість продемонструвати індивідуальність бренду та позиціювати його у висококонкурентному середовищі. Ви можете використовувати гумор, апелювати до емоцій або послуговуватись елементами сторітелінгу, щоб створити рекламу, яка привертатиме увагу й запам’ятається. Що важливо — бути послідовним у питаннях айдентики та ключових повідомлень бренду в усіх каналах маркетингової комунікації. Це потрібно, щоб аудиторія легко впізнавала бренд і могла довіряти йому завдяки силі публічної обіцянки, якою по суті й є зовнішня реклама.
Попри всі переваги, зовнішня реклама не є універсальним рішенням. Як і всі канали, вона потребує ретельного планування, втілення та оцінювання досягнутих результатів. Дотримуючись наведених вище порад, ви зможете реалізовувати ефективні кампанії, які допоможуть вивести ваш бізнес на вершину. А замовити зовнішню рекламу і виготовити її допоможе рекламний холдинг «Мегаполіс».