Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Е-квиток у всьому громадському транспорті Львова планують запровадити вже у січні наступного року

13 лютого, в 11:00 у малій сессійній залі ЛМР відбувся брифінг на тему "Впровадження електронного квитка у Львові", де обговорили розробку, постачання, встановлення та обслуговування автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті м. Львова.

Спікерами заходу виступили заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР, Андрій Білий, начальник відділу автоматизованої системи оплати проїзду ЛКП ʺЛьвівавтодорʺ Сергій Журбенко, та керівник Проекту iC consulenten П'єр Ів Тесьє.

У Львові триває процес впровадження автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті (е-квиток). Відтак, вчора, 12 лютого, відбулося розкриття пропозицій від учасників тендеру на розробку, постачання встановлення та обслуговування автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті м. Львова. Зокрема, 6 компаній та консорціумів подали свої технічні пропозиції. Як повідомив Андрій Білий, участь у тендері взяло 29 компаній з 17 країн світу.

6 компаній подали пропозиції на впровадження е-квитка у Львові

"Проект буде фінансуватися за кредитні кошти Європейського банку реконструкції та розвитку. Зокрема, 6 компаній та консорціумів подали свої технічні пропозиції. Зараз представники ЛКП "Львівавтодор" та консультанти від банку мають їх опрацювати. Далі буде фінальна частина - це отримання фінансових пропозицій від компаній, які пройдуть по технічних пропозиціях.

Тому очікуємо до кінця травня визначити компанію-переможця, яка реалізовуватиме проект впровадження е-квитка у Львові, і вже цього року, влітку, розпочати монтаж валідаторів. 

Розпочати впроваджувати електронний квиток плануємо з комунального транспорту, із залученням приватних перевізників, які курсують міськими маршрутами, щоб була можливість зробити єдиний абонемент на весь транспорт. Другим етапом ми плануємо залучати приміські маршрути до мережі електронного квитка" - розповідає Андрій Білий.

За його словами, Львів, впроваджуючи е-квиток, обрав перехід на оплату за транспортну роботу, завдяки чому зміниться механізм відносин між пасажиром,  громадським транспортом і перевізниками. Буде створений оператор електронного квитка, який збиратиме кошти, і потім за транспортну роботу оплачуватиме кожному перевізнику.

Також кардинально буде змінено і тарифну модель - це будуть часові квитки - на день, три дні, місяць, рік. Дешевше буде купувати квитки на більший термін.

Нагадуємо, ЛКП "Львівавтодор" та ЄБРР підписали договір на суму 10 млн євро щодо впровадження у Львові автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті (е-квиток). Загальна вартість проекту - 11.2 млн євро. Протягом 2017 року відбувались тендерні процедури з вибору підрядних організацій та консультацій проекту. 15 листопада 2017 року відбулося підписання контракту між ЛКП "Львівавтодор" та компанією iC consulenten (Австрія), яка надає консультаційні послуги в рамках проекту впровадження електронного квитка.

Отож, для впровадження автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті у Львові вже виконано:

  • виконані всі процедури оформлення кредиту ЄБРР та гарантій міста;
  • проведено попередній відбір учасників тендеру - прекваліфікація;
  • проведено відбір та підписано угоду з компанією iC consulenten на консалтингові послуги;
  • підготовлено драфт технічного завдання на тендер;
  • вивчено європейський досвід впровадження та експлуатації сучасних АСОП;
  • постійна активна участь в робочій групі при Міністерстві інфраструктури України;
  • завершено процедуру  реєстрації назви електронного квитка "LeoCard" у Державному підприємстві "Український інститут інтелектуальної власності" та отримано свідоцтво на знак для товарів і послуг;
  • завершується робота з нанесення інформації на Google карту та створення таблиці відомостей про планові точки розповсюдження е-квитка з метою в подальшому його реалізації та контролем за їх розповсюдженням;
  • розроблено бренд-бук електронного квитка, створено візуалізацію бренду "ЛеоКарт";

Назву електронного квитка визначили львів'яни через соцопитування. Назву "ЛеоКарт" запропонувало дев'ять львів'ян, однак переміг Андрій Карп'як, який надав найшвидше таку пропозицію. 14 березня 2017 року переможцю вручили сертифікат, який дає право на отримання річного електронного квитка під номером 1 на весь транспорт Львова.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ