Міністерство цифрової трансформації створило освітній серіал і симулятор, щоб відповісти на всі запитання про професію SEO-спеціаліста та допомогти українцям зробити перші кроки у сфері.
Щосекунди в Google відбувається 85 000 пошукових запитів. І саме робота SEO-спеціалістів визначає, чий сайт опиниться на першій сторінці видачі. Від цього залежить, скільки відвідувачів побачать сторінку того чи іншого бізнесу. А отже — продажі та впізнаваність. Саме тому SEO-індустрія активно розвивається, а середня річна заробітна плата SEO-фахівця вже перевищує $60,5 тис.
Цей освітній серіал — оновлена версія попереднього, з якого можна дізнатися про базові поняття в SEO-індустрії. Тепер зможете поглибити та деталізувати знання в галузі. Дізнатися, як технічно оптимізувати сайт, як працювати з посиланнями, у чому різниця між локальним і зарубіжним SEO. Крім того, ми додали серію-воркшоп. Тож ви зможете спробувати оптимізувати сайти за допомогою практичних завдань.
Спікери освітнього серіалу: засновник Upmotion.agency Євген Горлач та Head of SEO у Webpromo Артем Коломієць.
Подивитись серіал за посиланням на платформі Дія.Освіта: https://osvita.diia.gov.ua/courses/seo-specialist-2-0. Також після перегляду можна пройти інтерактивний онлайн-симулятор та відчути себе SEO-спеціалістом: https://osvita.diia.gov.ua/simulators/basic-steps-of-website-promotion-simulator