Слухай онлайн
Політика

Москву витіснять на вологодські мочарі

Світовий уряд уже вирішив долю Москви. «Радіо Свобода» системно дискредитує президента України. Американський телеканал CNN перестав приховувати свої політичні симпатії. «Russia Today» і «Sputnik» некомфортно почувають себе у статусі іноземного агента.

Гіркі пілюлі для кремлівського вождя

Наприкінці минулого тижня злощасний фатум приніс Путіну відразу дві чималі неприємності – український закон «Про реінтеграцію Донбасу» і пропозицію Дональда Трампа замінити «Мінськ-1» із «Мінськом-2» на «Астану-1». Закон «Про реінтеграцію Донбасу» означає для РФ, що за весь розбитий посуд у магазині Москві доведеться платити, а в другому випадку, що Дональд Трамп вирішив позбавити Москву комфортної переговорної ситуації із якісним прослуховуванням і можливостями для маніпуляцій на території кремлівського сателіта. Особливо Москву зворохобила ініціатива американського президента, яка вибиває ґрунт для традиційних путінських різнопетлянь, – пише видання «EurActiv».

Заява Дональда Трампа в інтерпретації Нурсултана Назарбаєва нічого доброго Москві не віщує. Війська ООН на Донбасі, з одного боку, й казахсько-китайські війська з протилежного, будуть пильнувати за контрольованим хаосом під час територіального розпаду РФ. Кубань або приєднають до України, або виокремлять цю у самостійну країну. В такий спосіб буде підготовлена територія для реалізації проекту «Один пояс, один шлях» – від Пекіна і до Брюсселя – в обхід непрогнозованої Москви.

Ймовірно, «Радіо Свобода» є латентним «Russia Today»

«Після серії інформаційних фейків про президента України і систематично-суб'єктивної, я б навіть сказав провокаційної, подачі матеріалів від «Радіо Свобода», моя знайома з української діаспори Канади, вдова покійного українського поета Петра Біливоди (Шевченка), вкотре звернулась до непрофесійних «колег» із обуренням на їхню антиукраїнську редакційну політику», – написав блогер Олег Леусенко і опублікував зазначений лист.

Вітаю, Марина Деркач!

Після мого обурливого листа ваші матеріали стали більш проукраїнські. Але надовго вас не вистачило! Сьогодні знову пасквіль на Президента України. Щоб ви знали, Петро Олексійович вже давно НЕ мільярдер. СОРОМНО співробітникам Радіо Свобода цього не знати! Ще БІЛЬШЕ СОРОМНО поширювати БРЕХНЮ! Ось про що писав «Forbes»:

  • у 2013 році Петро Порошенко був на 913 місці серед заможних людей світу;
  • у 2014 році Петро Порошенко перемістився на 1284 місце серед заможних людей світу;
  • у 2015 році Петро Порошенко вийшов зі списку мільярдів;
  • джерело прибутків Петра Порошенка – власний кондитерський бізнес.

Тільки за перший рік президентства доходи Порошенка зменшились удвічі. Від того часу він не числиться у списку мільярдерів. А знаєте чому капітал Порошенка зменшився? Тому що він регулярно ПЕРЕКАЗУЄ свої кошти для нашої Армії, хоча це не входить у його обов'язків як Президента.

Ви хоч один день в році працювали так напружено для своєї країни, як працює наш Президент щодня? Без відпустки і практично без вихідних? Їздить, летить, зустрічається, відвідує, нагороджує, виступає, доставляє зброю, домовляється... І всюди потрібно знати, що говорити і як говорити, а це вимагає підготовки, продумування і цілковитого володіння всією ситуацією. Як він тільки встигає? Коли він відпочиває? Наш Президент – дивовижна людина! Він – наша надія, що все у нас буде добре!

І тут раптом якісь суб’єкти, які вважають себе журналістами, вирішили порахувати, скільки СВОЇХ грошей Петро Олексійович витратив на відпустку – першу за 4 роки війни?

Радіо Свобода: «Таємна відпустка Порошенка на Мальдівах»

Як офіційний мільярдер, Петро Порошенко може собі дозволити відпустку у будь-якій країні світу. І як кожна людина – має право на відпочинок. Але як президент, повноваження якого керувати державою не припиняються ні на день протягом року, – він, очевидно, не мав би приховувати від суспільства інформацію про свою відсутність у країні. Неафішований відпочинок на Мальдівських островах президента України Петра Порошенка з 1 по 8 січня коштував не менше 500 тисяч доларів, що становить більше 14 мільйонів гривень.

СЕРЙОЗНО??? А ЗВІДКІЛЯ вам можуть бути відомі його витрати? Значить, знову БРЕХНЯ! Не треба тупо заздрити чужим грошам!

P.S. Я маю намір поширити цей ВІДКРИТИЙ ЛИСТ ДО СПІВРОБІТНИКІВ РЕДАКЦІЇ Радіо Свобода серед усіх інформаційних джерел.

Galyna Shevchenko

CNN збільшить інформаційний потік про Путіна

Американський канал CNN збільшить штат свого московського бюро. Таке рішення керівництво телеканалу пояснило важливою як роллю Москви у міжнародних подіях, так і тим, що глядачі CNN відчувають усе більший інтерес до кремлівського вождя. Інвестори телеканалу CNN вирішили збільшити ресурси для висвітлення діяльності РФ на тлі розслідування інформації про втручання Кремля в американські президентські вибори і можливої змови Москви зі співробітниками виборчої кампанії Трампа, – заявила Дебора Рейнер, старша віце-президентка CNN.

Президент США Дональд Трамп неодноразово заперечував існування «змови» між учасниками його виборчої кампанії і Кремлем, звинувачуючи ряд американських ЗМІ у спотворені інформації про розслідування. Раніше Дональд Трамп і національний комітет Республіканської партії оголосили призерів «Премії фейковий новин», серед яких виявився і телеканал CNN, якому присудили ганебне третє місце. Після викриття контроверсійної діяльності телеканалу, його власники очевидно вирішили, що маска лицедійства вже недоречна, а тому й відкрили своє справжнє обличчя, – пише видання «The Washington Examiner».  

Некомфортне життя іноземного агента

Маргарита Симоньян, керівничка «Russia Today», гнівно заявила американським ЗМІ, що реєстрація у США руского телеканалу в статусі іноземного агента суттєво ускладнила роботу кремлівським пропагандистам. Від того часу, як Мін'юст США пред'явив вимоги американській філії «Russia Today» перереєструватись, телеканал перестали пускати на важливі політичні прес-конференції, адже Симоньян знають як пропагандистку, яка відчайдушно відстоює позицію Москви в усіх недвозначних політичних питаннях і завзято захищає політику Путіна.

Руский телеканал ставить себе на один щабель із «Голосом Америки», «Радіо Свобода» та BBC, тому що ці ЗМІ теж фінансують із державного бюджету. Однак американська розвідка вважає інакше. Представники спецслужб заявили, що «Russia Today» і новинне агентство «Sputnik», які фінансує Москва (до речі, Симоньян також є головною редакторкою структури, до якої належить «Sputnik»), поширювали недостовірну інформацію, щоби нівелювати довіру американців до процесу виборів, завдали шкоди репутації Хілларі Клінтон і підвищили шанси Дональда Трампа на перемогу.

Пропагандистка Кремля поскаржилась, що працівників «Russia Today» почали сахатись наче ізгоїв. Симоньян нарікає: «Ця ситуація позначилась на нашій репутації. Від нас почали йти працівники, тому що їм морально важко працювати у себе в країні в статусі іноземних агентів. У наш ефір відмовляються приходити запрошені гості. Але найсерйозніша проблема, мабуть, є та, що багато наших американських партнерів заявили, що змушені або скасовувати вже роками існуючі між нами домовленості, або переглянути ряд умов, які стосуються, наприклад, цін на наші послуги і рекламу».

Очільниця телеканалу наполягає, що «Russia Today» є виключно інформаційною структурою, тоді як багато критиків у Європі та США ставляться до телеканалу як до професійного інструменту кремлівської пропаганди. На руский пропагандистський телеканал також скаржились у Великобританії, Німеччині і Франції стосовно його упередженого висвітлення європейських виборів. У США стверджують, що ні про яку цензуру або блокування мовлення телеканалу не йдеться. Реєстрація в якості іноземного агента має лише за мету пояснити американському глядачеві, що «Russia Today» і «Sputnik» поширюють суб’єктивну інформацію з позиції рускої влади і відстоюють інтереси Кремля, – пише «Associated Press».

Ярослав Левків

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...