Ощадбанк витратив майже 2,4 млн. за два місяці на інтернет рекламу. Про це свідчать дані системи публічних закупівель Prozorro.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-10-24-001118-b/
Інформація про предмет закупівлі:
664 400 переходів на сайт Замовника з рекламних об’яв, 1 495 000 повних переглядів відеороликів, збільшення фанів у Facebook на 30000, збільшення взаємодії з постами в Facebook на 14 000, 300 годин роботи з форумами, негативом, лідерами думок.
Сума наданих послуг згідно укладеного договору 2 379 000 гривень.
Послуги надавались з 7.11.2016 по 26.11.2016 (49 днів)
На сьогоднішній день Facebook сторінка Ощадбанку має 26035 уподобань.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ