Щоб нарахування за спожитий газ у грудні відповідало фактичним показанням лічильника, ПАТ «Львівгаз» нагадує споживачам про необхідність зафіксувати дані свго приладу станом на 1-ше число та впровдовж наступних п’яти днів передати їх до гозового господарства. У такий спосіб споживач може бути впевненим, що отримає рахунок саме за той обсяг газу, який використав. Інформує прес-служба ПАТ «Львівгаз».
Нарахування вартості спожитого газу для мешканців Львівської області здійснюється за повний календарний місяць. Якщо споживач передасть показання лічильника зафіксовані станом на 1-ше число, то фактичні дані будуть відображені у квитанції. Споживачам, в яких відсутні показання лічильника, або передані у 20-х числах місяця, за період відсутності даних приладу, обсяг спожитого газу визначається розрахунковим методом
Тому, щоб уникнути непорозумінь при нарахуванні за газ, фахівці газового господарства рекомендують споживачам фіксувати показання лічильника станом на 1 число і подавати фактичні дані про спожитий природний газ у будь-який зручний спосіб для споживача:
- найкраще це зробити з допомогою Особистого кабінету на сайті 104.ua. Адже дані
лічильника, які відправлені споживачем з «особистого кабінету» зараховуються на особовий рахунок у той же день.
- за номерами контакт-центру ПАТ «Львівгаз» із 08:00 до 20:00 за телефонами
032-29-07-104; (032)-24-23-104; 067-21-77-104 або e-mail: [email protected]
- за номером управління газового господарства 032–259-11-04 щодня, окрім вихідних, з 08:00 до 17:15 г
- СМС-повідомленням на номер 098-104-1-104, вказавши особовий рахунок та показник лічильника
Оскільки обробка даних, переданих через інші засоби зв’язку, окрім особистого кабінету, може зайняти кілька днів, то газорозподільне підприємство радять не відтягувати подання показань лічильника на 5 число та повідомляти їх впродовж наступних трьох днів після 1-го числа.