Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Проект "Другий паспорт"

Проект "Другий паспорт": приказка "Скрізь добре, де нас немає" давно втратила сенс в сучасному світі.

Прес-реліз.

Юрій Моша - засновник компаніі "Другий паспорт".

Люди звикли вирушати в дорогу у пошуках комфортніших умов, ще в ті часи, коли коннекшн і комунікації вимірювалися тижнями шляху і місяцями поштової доставки голубами. Сучасний, мобільний світ спростив і мінімізував ці параметри. У підсумку, мігрувати країнами світу стало досить просто. В цілому, жителі практично всіх країн прихильні тренду переселення, в пошуках нових відчуттів, роботи, підвищення якості та умов життя. Але, як правило, найактивніше іммігрують жителі держав з маркерами підвищеного ризику та нестабільності. Останнім часом, з огляду на політичні та економічні складнощі в нашій країні, питання імміграції стало досить актуальним. Цьому підтвердженням є статистика і безліч публікацій в Медіа, присвячених цьому питанню. Найчастіше наші співвітчизники іммігрують в Європейські країни, Канаду і США. Однак є чимало українців, які обирають Південну Америку, Австралію або Південно-Східну Азію.

Здавалося б, в епоху глобалізації, здійснити свою ідею за вибором правильної країни і вибудувати алгоритм дій по імміграції має бути не складно. Будь-яка інформація знаходиться в два кліка, а необхідні організації - в два дзвінки. Однак, саме тут починаються перші складності. Вирішивши порівняти умови переїзду в різні держави, ви виявите, що єдиного ресурсу, що дає вичерпну інформацію з цього питання, в україномовному (російськомовному) Інтернеті не існує! На популярних напрямках, звичайно, "сидять" численні структури, які надають юридичні послуги. Але, в цілому, інформацію доведеться збирати самостійно.

На допомогу потенційним іммігрантам створений проект "Другий паспорт". Це молодий, але дуже амбітний проект, який претендує на статус найбільшого порталу по імміграції, сучасний довідник для виїжджаючих за кордон. На сьогоднішній день база "Другого паспорта" представлена 40-ка країнами світу. На сайті компанії можна отримати інформацію про різні програми імміграції. На ресурсі, так само є розділ, де публікуються рефлексії на діяльність компанії в ЗМІ і промо-матеріали про нові проекти. Крім того, компанія здійснює кваліфіковану юридичну підтримку для своїх клієнтів і партнерів.

Юрій Моша - засновник компаніі "Другий паспорт".

Над проектом «Другий паспорт» працює велика команда, на чолі з засновником Юрієм Мошею. Сайт проекту зістикований зі сторінками в Facebook, Instagram, функціонує Youtube і Telegram-канали. Для відвідувачів сайту і Youtube-каналу створюють пізнавальні мультиплікаційні фільми про різні країни.Крім цього, фахівці займаються CRM-системою і навчанням продажу партнерів проекту.

Проект зростає і розвивається на території колишніх країн радянського співдружності, таких як Україна, Білорусь, Казахстан і Росія за рахунок відкриття офісів "Другого паспорта", що працюють на правах франшизи. За останніх кілька років в Україні відкрито і успішно функціонують представництва в Києві, Запоріжжі, Полтаві та Харкові. Компанія готова ділитися своїм досвідом і відкрита для співпраці на правах продажу франшизи партнерам в інших регіонах України.

Франшиза "Другий паспорт" - готове рішення для швидкого старту бізнесу з перевіреним успіхом. Партнери компанії отримують в своє розпорядження все необхідне, проходять навчання грамотному управлінню подібним бізнесом, витягають всі переваги розкрученого в безлічі країн бренду. Компанія веде плідну співпрацю з найбільшою російськомовною групою в Facebook про імміграцію "Пора валити" (100 тис. Учасників). Відмінна репутація та позитивні відгуки про проект працюють на наростання майбутніх клієнтів. Доступ до бази вакансій з працевлаштування відкриває додаткові можливості для істотного збільшення прибутку за рахунок високого попиту на послуги працевлаштування за кордоном. У підсумку, франчайзер «Другого паспорта» буде отримувати комісію 50% від доходу компанії. Наприклад, імміграція в Німеччину коштує 10 тисяч доларів. Компанія отримає свою маркетингову комісію - 3 тисячі, половина яких - 1,5 тисячі - заробіток франчайзера. "Другий паспорт" стабільний і перспективний проект, двері якого завжди відкриті для нових партнерів, приєднуйтесь і відкривайте представництво в вашому місті.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ