Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика

Рейтинг кандидатів на посаду міського голови: через рік після виборів

Якби вибори міського голови відбулись наступної неділі, 45,2% респондентів віддали б свої голоси за Андрія Садового. Найближчим конкурентом чинного очільника міста за крісло міського голови з моменту місцевих виборів у 2015 році залишається Руслан Кошулинський. Такими є результати опитування, проведеного Соціологічною агенцією «Фама» у листопаді 2016 року у Львові.

Моделювання електорального вибору у момент опитування є наступним:

  1. Андрій Садовий – 45,2%
  2. Руслан Кошулинський – 18,7%
  3. Дмитро Добродомов – 9,7%
  4. Володимир Гірняк – 7,7%
  5. Оксана Юринець – 7,3%
  6. Ігор Зінкевич – 4,8%
  7. Ігор Васюник – 3,0%

Інші кандидати (Олег Баляш, Олег Березюк, Святослав Вакарчук, Микола Кміть, Святослав Літинський, Юрій Михальчишин, Ігор Телішевський) – 1,6%. Проголосувати проти всіх або зіпсувати бюлетень готові 2,0% респондентів.

27,3% львів’ян не мають наміру іти на вибори. Окрім того, 27,4% респондентів не змогли визначитись із вибором між вказаними кандидатами. Серед тих, хто визначився 12,5% вагаються з вибором між декількома кандидатами. Найбільша частка спільного електорату у Андрія Садового та Руслана Кошулинського - 3,7%. Також конкурують за 2,7 % виборців Андрій Садовий та Оксана Юринець, за 2,5% – Андрій Садовий та Дмитро Добродомов, за 1,6% – Андрій Садовий та Володимир Гірняк, за 1,5% – Руслан Кошулинський та Дмитро Добродомов, за 1,4% – Руслан Кошулинський та Володимир Гірняк. Інші частки спільного електорату кандидатів, які конкурують між собою не перевищують 1%.

“Ядро рейтингу” серед кандидатів на посаду міського голови виглядає наступним чином: Андрій Садовий – 24,7%, Руслан Кошулинський –4,5%, Дмитро Добродомов – 3,1%, Володимир Гірняк – 1,4%, Оксана Юринець та Ігор Зінкевич – по 0,9%.

Довідка

Дослідження проводилось Соціологічною агенцією «Фама», методом “face to face” інтерв’ю у листопаді 2016 року. Було опитано 800 респондентів, старших 18 років. Похибка репрезентативності вибірки для даних, які стосуються генеральної сукупності з довірчою ймовірністю 0,954 не перевищує 3,5% для показників близьких до 50%, 3% – для показників близьких до 25% або 75%, 2,1% – для показників близьких до 10% або 90%, 1,5% – для показників близьких до 5% або 95%, 0,7% - для показників близьких до 1% або 99%.

Дослідження проводилося із використанням методики «Диференційованого вимірювання електоральних преференцій», яка була розроблена Соціологічною агенцією «Фама».“Моделювання електорального вибору” – це сукупність показників, які ілюструють конфігурацію симпатій респондентів із врахуванням еластичності електоральних уподобань лише тих опитаних, які підуть на вибори та, відповідаючи на запитання про потенційні вибори, змогли обрати кандидатів чи політичну силу. “Ядро рейтингу” – мінімальний розмір рейтингу партії чи кандидата, тобто частка виборців, які цілком визначені у своєму виборі і не розглядають альтернатив та голосуватимуть за вказану політичну силу чи кандидата.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ