Літо 2022 року для українців було непростим – в країні від 24 лютого триває повномасштабна війна, яка з кожним днем все більш негативно позначається на економіці, а отже, і купівельній спроможності громадян.
Тому українці намагаються шукати різноманітні можливості для економії на покупках — як показує досвід, однією з найбільш ефективних є використання промокодів.
Як демонструє статистика порталу Emporium, кількість тих, хто вміє шукати вигідні пропозиції та користується привілеями від онлайн-магазинів, постійно збільшується. Одночасно розширюється і аудиторія клієнтів – так, якщо ще на початку року основну кількість складали люди віком 18-34 років, то зараз купони на знижку в магазинах на https://emporium.com.ua/ активно шукають і старші користувачі: 35-50 та 51-65 років.
Як змінився попит на промокоди в порівнянні з попереднім періодом
З весни споживча активність українців відчутно виросла – протягом березня-травня купували мало і тільки необхідне (дитячий одяг, засоби гігієни, їжу, медикаменти), а в червні-липні продажі різних товарів почали збільшуватися. Змінились і сфери інтересів, що відображає статистика використання промокодів.
Так, наприклад, якщо в березні 2022 року акції та знижки на ювелірні прикраси та розваги зовсім не користувались попитом, то вже у липні ось такий промо-код Мегого https://emporium.com.ua/shops/megogo-net використали тисячі клієнтів і поступово їх кількість збільшується.
Категорії товарів та послуг, популярність яких поступово росте:
-
Книги – кількість використаних промокодів збільшилась на 60%.
-
Ігри та розваги – пропозиціями скористалося на 26% більше клієнтів в порівнянні з попереднім періодом.
-
Освіта та робота – за знижками на сайт Емпоріум прийшло більше на 38% людей.
-
Техніка та електроніка – попит виріс на 18%.
-
Квіти та подарунки – кількість використаних промокодів зросла на 100% (в 2 рази).
-
Ювелірні прикраси – на 19% більше клієнтів скористалося акційними пропозиціями.
Які промокоди користувалися популярністю серед українців літом 2022 року
В літній період найчастіше шукали вигідні пропозиції таких категорій:
-
Сезонний одяг та взуття – близько 32% від всіх використаних промокодів.
-
Косметика та засоби гігієни – до 28%.
-
Відпочинок та подорожі Україною – близько 23% всіх акцій.
-
Фінанси та кредити – 10-13% від загального числа застосованих промокодів.
Також попитом користувались такі групи товарів: все для дому, техніка та електроніка, освіта і послуги, книги тощо.
Кращі вигідні пропозиції для українців
Найбільші знижки пропонували великі супермаркети косметики та електроніки – подекуди можна було зекономити до 50-60% від початкової суми товарів. Так, сезонні та святкові розпродажі від EVA дали можливість тисячам користувачів придбати засоби для догляду та макіяжу за 60% від звичайної ціни. Діяло багато вигідних акцій для товарів зі спеціальних добірок, окремих брендів.
Супермаркет електроніки АЛЛО надавав промокоди на купівлю певних позицій зі знижкою 25-30%, в Xiaomi UA можна було купити смартфон, зекономивши 16% від початкової ціни, а магазин eStore пропонував 5000 грн на покупки при введенні коду. Багато цікавих акцій проводили супермаркети «Ельдорадо», «Фокстрот», «Стилус», Comfy, «Цифра», Telemart.
Привабливі знижки пропонували і магазини дитячих товарів, розпродаючи іграшки та речі для малюків подекуди за півціни. Багато цікавих пропозицій можна було знайти і від магазинів дитячого одягу – з початком кожного сезону попит на цей вид товарів різко зростає і літо виключенням не стало. Деякі з них актуальні і сьогодні – наприклад, в магазині Carters.com триває розпродаж дитячого одягу та взуття зі знижкою 25-60%.