Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Що купували та на чому економили українці цим літом: статистика від Emporium

Літо 2022 року для українців було непростим – в країні від 24 лютого триває повномасштабна війна, яка з кожним днем все більш негативно позначається на економіці, а отже, і купівельній спроможності громадян.

Тому українці намагаються шукати різноманітні можливості для економії на покупках — як показує досвід, однією з найбільш ефективних є використання промокодів.

Як демонструє статистика порталу Emporium, кількість тих, хто вміє шукати вигідні пропозиції та користується привілеями від онлайн-магазинів, постійно збільшується. Одночасно розширюється і аудиторія клієнтів – так, якщо ще на початку року основну кількість складали люди віком 18-34 років, то зараз купони на знижку в магазинах на https://emporium.com.ua/ активно шукають і старші користувачі: 35-50 та 51-65 років.

Як змінився попит на промокоди в порівнянні з попереднім періодом

З весни споживча активність українців відчутно виросла – протягом березня-травня купували мало і тільки необхідне (дитячий одяг, засоби гігієни, їжу, медикаменти), а в червні-липні продажі різних товарів почали збільшуватися. Змінились і сфери інтересів, що відображає статистика використання промокодів.

Так, наприклад, якщо в березні 2022 року акції та знижки на ювелірні прикраси та розваги зовсім не користувались попитом, то вже у липні ось такий промо-код Мегого https://emporium.com.ua/shops/megogo-net використали тисячі клієнтів і поступово їх кількість збільшується.

Категорії товарів та послуг, популярність яких поступово росте:

  • Книги – кількість використаних промокодів збільшилась на 60%.

  • Ігри та розваги – пропозиціями скористалося на 26% більше клієнтів в порівнянні з попереднім періодом.

  • Освіта та робота – за знижками на сайт Емпоріум прийшло більше на 38% людей.

  • Техніка та електроніка – попит виріс на 18%.

  • Квіти та подарунки – кількість використаних промокодів зросла на 100% (в 2 рази).

  • Ювелірні прикраси – на 19% більше клієнтів скористалося акційними пропозиціями.

Які промокоди користувалися популярністю серед українців літом 2022 року

В літній період найчастіше шукали вигідні пропозиції таких категорій:

  • Сезонний одяг та взуття – близько 32% від всіх використаних промокодів.

  • Косметика та засоби гігієни – до 28%.

  • Відпочинок та подорожі Україною – близько 23% всіх акцій.

  • Фінанси та кредити – 10-13% від загального числа застосованих промокодів.

Також попитом користувались такі групи товарів: все для дому, техніка та електроніка, освіта і послуги, книги тощо.

Кращі вигідні пропозиції для українців

Найбільші знижки пропонували великі супермаркети косметики та електроніки – подекуди можна було зекономити до 50-60% від початкової суми товарів. Так, сезонні та святкові розпродажі від EVA дали можливість тисячам користувачів придбати засоби для догляду та макіяжу за 60% від звичайної ціни. Діяло багато вигідних акцій для товарів зі спеціальних добірок, окремих брендів.

Супермаркет електроніки АЛЛО надавав промокоди на купівлю певних позицій зі знижкою 25-30%, в Xiaomi UA можна було купити смартфон, зекономивши 16% від початкової ціни, а магазин eStore пропонував 5000 грн на покупки при введенні коду. Багато цікавих акцій проводили супермаркети «Ельдорадо», «Фокстрот», «Стилус», Comfy, «Цифра», Telemart.

Привабливі знижки пропонували і магазини дитячих товарів, розпродаючи іграшки та речі для малюків подекуди за півціни. Багато цікавих пропозицій можна було знайти і від магазинів дитячого одягу – з початком кожного сезону попит на цей вид товарів різко зростає і літо виключенням не стало. Деякі з них актуальні і сьогодні – наприклад, в магазині Carters.com триває розпродаж дитячого одягу та взуття зі знижкою 25-60%.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ