Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Що означають листи від банків стосовно ідентифікації

Що означають листи від банків стосовно ідентифікації, - роз'яснення Національного банку України.

Останнім часом громадяни почали отримувати листи від банків стосовно проходження ідентифікації. Наприклад, банки просили протягом певного часу звернутися з паспортом (або іншим документом, що посвідчує особу) до відділення банку для проведення додаткового уточнення інформації щодо ідентифікації.

Ще восени 2014 року був прийнятий Закон "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом". Він вимагає від банків регулярної ідентифікації клієнтів. Це міжнародна практика – банки мають знати своїх клієнтів, як фізичних, так і юридичних осіб. В першу чергу, це допомагає у боротьбі зі схемними операціями та відмиванням коштів.

В липні 2015 року у відповідності до вимог закону Національний банк оновив Положення про здійснення банками фінансового моніторингу. Ним встановлена вимога до банків привести ідентифікацію своїх клієнтів до кінця 2015 року.

Ми розуміємо, що проходження ідентифікації вимагає від громадян України витрати певного часу. Проте це значний крок на шляху боротьби з шахрайством та відмиванням коштів.

Національний банк просить банки провести саме ідентифікацію клієнтів та не вимагає блокування карток фізичних осіб.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ