Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Штраф 10 млн грн заплатить компанія за неправдиву рекламу

Антимонопольний комітет України оштрафував ТОВ «ВИНАЛЬ» за поширення інформації, що вводить в оману щодо походження коньяків України під позначенням «ADJARI», що могло вплинути на наміри невизначеного кола осіб придбати цю виноробну продукцію, вважаючи її грузинською.

Розгляд справи Комітет розпочав за заявою грузинських компаній АТ «Сараджишвілі» та АТ «Телавський Винний Льох», які здійснюють виробництво оригінальних грузинських вин, коньяків та реалізують таку продукцію в Україні.  

Комітетом встановлено, що ТОВ «ВИНАЛЬ» через третіх осіб здійснювало поширення інформації про українську виноробну продукцію «ADJARI»:  

  • засобами  телебачення;
  • каналами радіомовлення;
  • у мережі інтернет.

Так, зокрема, на телебаченні та в мережі інтернет поширювалися відеоролики озвучені українською мовою під умовною назвою «Adjari».

За результатами аналізу змісту таких відеороликів Комітетом встановлено, що у них поширено інформацію, яка могла вплинути на наміри придбати цю продукцію, як грузинську.

Про зазначене свідчать результати опитування споживачів, проведеного Комітетом.

Відповідно до законодавства, забороняється видавати за іноземні українські вина, коньяки України і суміші (купажі) з іноземними винами (виноматеріалами, коньяками, коньячними спиртами).

Враховуючи сукупність доказів у справі, Антимонопольним комітетом України прийнято рішення про визнання дій ТОВ «ВИНАЛЬ» порушенням, передбаченим статтею 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції». 

На ТОВ «ВИНАЛЬ» накладено штраф у розмірі 10 млн грн.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ