У столиці Німеччини у тестовому режимі розпочав свою роботу відокремлений підрозділ ДП «Документ».
Як повідомляє МВС України з посиланням на дані Управління Верховного комісара ООН у справах біженців із початку повномасштабної війни в Україні на території Німеччини опинилися понад мільйон вимушено переміщених українців, які потребують вирішення чимало питань з паспортними документами.
Відтак відкриття стаціонарного центру обслуговування громадян «Паспортний сервіс» у Берліні дозволить забезпечити українців дійсними паспортними документами, що дозволить їм отримувати фінансову та гуманітарну допомогу, дозволи на роботу, навчання та вільно перетинати кордони.
Клієнти "Паспортного сервісу" зможуть отримати такі послуги:
· оформлення ID-картки чи закордонного паспорта (у тому числі замість втраченого або викраденого);
· обмін ID-картки чи закордонного паспорта (у зв’язку з закінченням строку дії, зміною інформації, непридатністю до використання);
· обмін паспорта зразка 1994 року на ID-картку (за бажанням чи у разі непридатності);
· одночасне оформлення закордонного паспорта та ID-картки;
· обмін посвідчення водія;
· страхування.
Центр обслуговування громадян «Паспортний сервіс» у м. Берлін знаходиться за адресою: Am Treptower Park 14, 12435 Berlin, 2-й поверх.
Обслуговування відвідувачів здійснюється з понеділка по суботу включно з 9:00 до 18:00 за «живою» чергою (електронна черга запрацює трошки згодом).
Всю актуальну інформацію щодо роботи центру у Берліні та консультацію з будь-яких питань можна отримати у приватних повідомленнях на офіційній сторінці «Паспортного сервісу» у Facebook.
Детальний перелік послуг, електронний запис та інформація щодо необхідних документів доступні на офіційному вебсайті ДП «Документ».
До слова, на сьогодні підрозділи «Паспортного сервісу» вже доступні у чотирьох містах Польщі (Варшава, Краків, Ґданськ, Вроцлав), у Туреччині (Стамбул), Словаччині (Братислава) та Чехії (Прага).