Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У Міністерстві юстиції презентовано мобільний застосунок "Безоплатна правова допомога"

У Міністерстві юстиції презентовано мобільний застосунок «Безоплатна правова допомога». Проєкт реалізовано за підтримки партнерів Міністерства юстиції та Координаційного центру з надання правової допомоги – Міжнародного фонду «Відродження», Української фундації правової допомоги та компанії-розробника IDev.

Під час вступного слова заступник Міністра юстиції Валерія Коломієць підкреслила, що Міністерство юстиції та Координаційний центр з надання правової допомоги вже більше 8 років реалізують надання безоплатної первинної та вторинної правової допомоги.

«Кожного разу ми намагаємося спростити і покращити наші сервіси. Сьогодні ми презентуємо найпростіший спосіб доступу до безоплатної правової допомоги – мобільний додаток «Безоплатна правова допомога». Ми зрозуміли, що це вкрай потрібний інструмент на початку карантину, коли збільшилась кількість звернень до системи БПД і люди були змушені шукати наші контакти на різних платформах та соціальних мережах. Завдяки нашим партнерам, з якими ми вже не перший рік реалізовуємо різні проекти, ми зібрали це все в одну кнопку на мобільному телефоні. Можна сказати, що тепер правова допомога може бути у кожного в кишені постійно», – наголосила Валерія Коломієць.

Заступник міністра юстиції зазначила, що застосунок «БПД» значно спрощує доступ людей до правосуддя: «Одним дотиком можна отримати консультацію, правову підтримку і роз’яснення прав та обов’язків. Це значно спростить доступ до правосуддя: будь-яка людина, яка опинилася в складній життєвій ситуації, зможе витягнути телефон і отримати правову допомогу».

Вона також повідомила, що окрім презентованого додатку Міністерство працює над спрощенням подачі документів для отримання безоплатної вторинної правової допомоги та скороченням часу для отримання адвокатської допомоги до трьох днів.

«У нас в планах багато інших сервісів, адже ми розуміємо, що цифровізація – це наше майбутнє», – додала Валерія Коломієць.

Зі свого боку, перша заступниця директора Координаційного центру з надання правової допомоги Оксана Василяка відмітила: «Система безоплатної правової допомоги працює вже понад 8 років. Для нас важливо постійно розширювати можливості доступу людини до правової допомоги – як офлайн, так і онлайн, адже за весь цей період до нас вже звернулося понад 1,6 млн громадян. Тому ми приймаємо громадян не лише в центрах та бюро правової допомоги, яких налічується зараз понад 530, але й працюємо в онлайн режимі за допомогою сучасних інформаційних технологій та засобів комунікації».

Вона підкреслила, що сьогодні дуже важливо презентувати цей мобільний додаток, адже він дозволяє розширити доступ людини до правової допомоги: не лише перевірити, чи належить особа до суб’єктів права на безоплатну вторинну правову допомогу, а й замовити адресну правову допомогу, скористатися правничою вікіпедією WikiLegalAid, дізнатися наші контакти та автоматично зателефонувати на єдиний номер системи БПД 0 800 213 103 для отримання консультації.

Таким чином, за допомогою додатку можна:

  • зателефонувати на єдиний номер 0 800 213 103 та отримати консультацію юриста;
  • «замовити» письмову юридичну консультацію;
  • подати запит на отримання послуги із захисту та представництва в суді;
  • надіслати запит на отримання адресної правової допомоги;
  • знайти за допомогою геолокації найближчий центр або бюро правової допомоги;
  • прочитати правові консультації у правничій вікіпедії WikiLegalAid тощо.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ