Чотири найбільші медіа-холдинги України досягли попередньої згоди щодо кодування відкритих телеканалів на супутнику. Орієнтовний дедлайн – весна 2018 року, - Mind.
Зараз холдинги Інтер (Дмитра Фірташа, Сергія Льовочкіна і Валерія Хорошковського), StarLightMedia (Віктора Пінчука), Україна (Ріната Ахметова), і 1 + 1 (Ігоря Коломойського) в цілому транслюють 23 телеканали: Інтер, НТН, К1, К2 , МЕГА, Піксель, Zoom, Enter-фільм, СТБ, ICTV, Новий, М1, М2, Оце, Україна, НЛО ТБ, Індіго TV, 1 + 1, 2 + 2, ТЕТ, Плюсплюс, УНІАН ТБ і Бігуді.
Кодування найбільшими ТВ-групами з абсолютно різними власниками супутникового ефіру стане безпрецедентною подією для всього медіа-ринку. Ще жодного разу вони не діяли в унісон.
«Інтер до останнього часу не підтримував впровадження системи кодування супутникового сигналу», – розповідає медіа-експерт, радник голови Нацради з ТБ і радіомовлення Олександр Глущенко. Адже, на його думку, в разі кодування сигналу трьох медіа-груп, 8 каналів Інтера тільки б виграли і перетягнули частина аудиторії на себе – глядачів, які не бажають платити.
Але відразу кілька джерел видання на ринку повідомили, що Інтер таки вдалося переконати в необхідності кодування.