Проект освітніх email-розсилок Highbrow привернув 150 тисяч доларів за 15% компанії від українського IT-підприємця. Про це пише AIN.
Як повідомляється, освітній стартап Highbrow, запущений в 2014 році українськими підприємцями Артемом Зав'яловим і Євгенією Лиманською, привернув перші інвестиції обсягом в 150 тисяч доларів.
За словами засновників, гроші за 15% частки в проекті виділив "відомий серійний IT-підприємець з України", ім'я якого не розкривається.
Highbrow - це сервіс email-розсилки освітніх відеокурсів. Кожен з них триває рівно 10 днів і складається з п'ятихвилинних епізодів, які приходять на пошту зареєстрованим користувачам щоранку.
Так, найпопулярнішими підприємці називають курси "Філософські ідеї, про які повинен знати кожен", "Наукові питання, на які кожен повинен знати відповідь", "Коротка історія економічної думки" та інші.
До залучення коштів Highbrow два роки розвивався на гроші засновників.
Зараз проект налічує близько 180 тис. зареєстрованих користувачів. За допомогою отриманих коштів засновники хочуть наростити їх число до мільйона.
Бізнес-модель проекту побудована на спонсорування курсів. Засновники стверджують, що на даний момент проект вже окупається.