Українці віком до 30 років потрапили до трьох категорій глобального списку Forbes: «Медіа і маркетинг», «Суспільні зміни», «Ритейл та е-комерція».
Про це пише Forbes.Україна.
У категорію «Медіа і маркетинг» за рішенням видання ввійшли українці Дмитро Самойлюк, 28, Аліна Бондаренко, 21, і Ярослав Самойлюк, 22, які у Варшаві заснували стартап Zeely.
Zeely – це інтернет-магазин і конструктор реклами на основі ШІ, який допомагає мікропідприємцям із країн, що розвиваються, продавати свої продукти й послуги з мобільних телефонів.
У стартапу вже є понад 8000 користувачів у США, Бразилії й Мексиці і йому вдалося залучити $1,3 млн інвестицій.
До цієї номінації потрапив і Діма Василенко, який заснував PR-агентство Good Advice, що зосереджується на сферах фінансів, фінтеху та банківської справи.
«Суспільні зміни»
Вадим Синжерецький на другому курсі факультету фізики заснував BUKI, маркетплейс для приватних вчителів та репетиторів. Київський стартап став одним із найбільших EdTech-маркетплейсів у Європі завдяки понад 110 000 вчителів, які пропонують свої послуги на платформі, і понад 1,2 млн замовлень від учнів. Штат стартапу налічує 130 співробітників.
«Ритейл та е-комерція»
Нік Тузенко разом із Максом Фірсау заснували у 2021 році в Амстердамі Accel Club. Їхній стартап допомагає брендам розвиватися на Amazon. За перший рік роботи партнери зібрали $170 млн інвестицій. Команда зі 110 співробітників допомагає продавцям бути більш продуктивними та ефективними за допомогою аналітики даних, маркетингу та іншого.
Видання пише, що цьогорічні 300 засновників і підприємців, які увійшли до рейтингу, разом залучили понад $3 млрд інвестицій, що на $1 млрд більше, ніж минулого року. Усіх учасників розподілили за 10 категоріями, серед яких «Фінтех», «Виробництво і промисловість» і «Спорт та ігри».