Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

Укравтодор узявся латати ями на дорогах, що з'явилися з-під снігу

Через коливання температур та перезволоження дорожнього полотна на дорогах країни почала виникати аварійна ямковість, тому Укравтодор розпочав роботи з її ліквідації.
Про це Укравтодор повідомляє у Facebook, передає Укрінформ.
"Для забезпечення безпечного проїзду дорогами державного значення в Укравтодорі розпорядилися до 6 лютого службам доріг в областях провести обстеження міжнародних та національних доріг з метою виявлення обсягів ураженості – з розмежуванням на аварійну ямковість та суцільні руйнування, ліквідація яких буде проводитися локальними картами", - йдеться у повідомленні.

Також зазначається, що з 8 лютого генеральними підрядниками на об’єктах, де дозволяють погодні умови, буде розгорнуто масштабні роботи з ліквідації ямковості. Для цього на найбільш проблемних ділянках на автомагістралях будуть використовувати холодні асфальтобетонні суміші.

Ямковий ремонт гарячим асфальтобетоном буде розпочато навесні за належної плюсової температури повітря.

Укравтодор також розпорядився запустити в роботу асфальтобетонні заводи, сформувати на кожній дорозі ремонтні бригади та організувати їх щоденну роботу.

"На дорогах, де аварійна ямковість загрожує безпеці руху, буде встановлено відповідні попереджувальні знаки до завершення робіт. Якість проведення всіх ремонтів контролюватиме ДП "Дорожній контроль якості", - зауважили у профільному відомстві.

Укравтодор також попереджає, що на дорогах, де минулого року проводилися поточні середні, капітальні ремонти, масштабних ушкоджень дорожнього покриття не спостерігається.

"Аварійні ремонти проводяться на тих дорогах, які десятки років не ремонтувалися. Аварійна ямковість інтенсивно утворюється на дорожньому покритті на тих дорогах, які експлуатуються понад встановлені терміни та давно потребують ремонтів. Через коливання температури повітря, перезволоження дорожнього полотна та інші погодно-кліматичні фактори асфальтобетонне покриття зазнає значних деформацій та руйнувань", - пояснюють в Укравтодорі.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ