Слухай онлайн
Cуспільство

Управління транспорту ЛМР пропонує реорганізувати рух на вул.Стуса не провівши жодних розрахунків

Нагадаємо, нещодавно Управління транспорту ЛМР оголосило про заплановану реорганізацію схеми організації дорожнього руху на вул. В. Стуса на ділянці біля трамвайної зупинки "Стадіон Україна" та перехрестях вул. Липова Алея.

Як зазначають в управління транспорту міської ради, ця ділянка характеризується значною аварійністю. Найпоширеніші види дорожньо транспортних пригод це ДТП між авто при виїзді з вул. Липова Алея та в районі трамвайної зупинки "Стадіон Україна", ДТП з трамваєм навпроти виїзду з вул. Липова Алея та наїзд на пішохода на нерегульваному пішохідному переході.

Основними причинами є значні перевищення водіями максимально допустимої швидкості, неуважність та довколишня інфраструктура яка штовхає водіїв до порушень ПДР.

Перед прийняттям остаточного рішення комісія вирішила представити схему організації дорожнього руху запропоновану міською комісією з безпеки дорожнього руху до широкого обговорення.

Запропонована схема покликана візуально звузити проїзну частину для стимулювання водіїв не перевищувати швидкість, зробити проблемні місця (виїзд з вул. Липова Алея та місця розвороту) безпечнішими та найголовніше підвищити безпеку на пішохідному переході до трамвайної зупинки. Усі зміни виконуватимуться за допомогою дорожньої розмітки та знаків (окрім прибордюрних острівків безпеки). Також на пішохідному переході за наявності фінансування буде встановлено світлофорне регулювання. Всі ці заходи повинні зберігати життя і здоров'я людей та допомогти уникнути затримок руху пов'язаних з частими ДТП.

Журналісти Гал-інфо звернулись з інформаційним запитом до Управління транспорту ЛМР з проханням надати уточнення до даної схеми руху транспорту з вказанням розмірів, ширини проїзної частини дорого та кутів поворотів, які будуть запроваджені після даних змін. Особливе занепокоєння викликає пропозиція влаштування розвороту з внутрішньої на внутрішню смугу нижче трамвайної зупинки "Стадіон Україна". Як показує практика в даному місці є ширина дорожнього полотна є недостатньою і це призведе до виїзду транспортних засобів на зовнішню смугу, до чого будуть не готові водії що рухаються зі сторони центру міста.

Як відповів на запит керівник управління транспорту Орест Олеськів, схема змін організації дорожнього руху на вул. В. Стуса з зазначеними розмірами проїзної чистини, смуг руху та кутів повороту в управлінні транспорту відсутня, оскільки така схема (з зазначеними розмірами) не виготовлялась. В управлінні транспорту є в розпорядженні лише ескізна схема яка розглядалася на засіданні міської комісії з безпеки дорожнього руху без вказаних параметрів.

Тобто не провівши жодних розрахунків та моделювання ситуації, чиновники вирішили вчергове перемалювати схему руху і провести дослідження, на реальних об'єктах.

Нагадаємо, вулицю Стуса капітально реконструювали в рамках спільного проєкт з ЄБРР під час будівництва трамвайної колії на Сихів. Відтоді було змінено схему організації руху транспортних засобів, щ призвело до значного збільшення аварійності на даній ділянці. Схема руху ТЗ з того часу неодноразово змінювалася, але зниження аварійності практично не відбулось.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ