Сьогодні, 30 травня Верховна Рада України ухвалила у другому читанні та в цілому один із ключових євроінтеграційних законопроектів №9206, який імплементує в українське законодавство про рекламу acquis ЄС.
За відповідне рішення проголосували 298 народних депутатів.
Загалом документ є доповненням до ухваленого закону «Про медіа» і після ухвалення в цілому забезпечує виконання всіх вимог Євросоюзу стосовно аудіовізуальних послуг в Україні.
Законопроектом, зокрема:
- вводяться термін і регулювання «продакт-плейсмент»;
- встановлюються критерії, за якими реклама вважається такою, що потрапляє під юрисдикцію України;
- забороняється реклама тютюну, електронних сигарет, подібних застосунків та товарів для паління (у т.ч спонсорство і продактплейсмент), а також продактплейсмент азартних ігор;
- забороняється будь-яка реклама резидентів країни-агресора;
- забороняється спам, включно з масовими телефонними дзвінками (штраф для порушників у розмірі 3000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян);
- збільшується до 20% квота реклами в лінійних аудіальних та аудіовізуальних медіа (розраховується не погодинно, а для часових проміжків з 6:00 до 18:00 та з 18:00 до 24:00);
- спрощуються правила переривання рекламою трансляції фільмів (за виключенням серіалів та документальних фільмів), програм новин та програм для дітей (не частіше одного разу кожні 30 хвилин).
«Прийняття закону створює необхідні сучасні європейські умови для розвитку сфери реклами, на захист національних інтересів України та прав споживачів реклами, регулювання діяльності в сфері реклами відповідно до принципів прозорості, справедливості та неупередженості, стимулювання конкурентного середовища, рівноправності та технологічної нейтральності», – зазначив Міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ