Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Високий рейтинг корейської косметики: причини стрімкого зростання та найкращі пропозиції відомих марок

Протягом тривалого часу на світовому косметичному ринку домінували компанії з Франції, США та Японії. Але ситуація змінилася й рейтинг корейської косметики почав зростати.

Дійшло до того, що ця продукція стала впевнено конкурувати зі знаменитими брендами, які мають тривалу історію та займають стійкі позиції у своєму сегменті.

Чимало  експертів серед основних причин такого успіху називають чіткий математичний розрахунок і правильну стратегію розвитку. Те, що корейська косметика посідає перші позиції в рейтингах, пояснюється цілою низкою чинників:

  • Промисловий бум
  • "Корейська хвиля"
  • Відмова від прийнятих стандартів
  • Науковий підхід
  • Оригінальне оформлення пакування

ТОП-7 корейських брендів косметики

На сайті мультирегіонального інтернет-магазину MAKEUP кращі корейські бренди пропонують свою продукцію. Перейшовши за посиланням: https://makeup.com.ua/categorys/494629/, ви можете познайомитися з новою колекцією. Щоб вам було легше розібратися в представленому каталозі, ми підготували рейтинг відомих марок, кожна з яких має власну оригінальну концепцію:

  • Klavuu. Основа рецептури – екстракти перлів, устриць, водоростей, а також морська вода й планктон. Такі компоненти активно використовують і європейські виробники, але у цьому разі для підготовки інгредієнтів застосовуються особливі технології. Так екстракт перлів отримують запатентованим ультразвуковим методом екстракції.
  • Skinfood. Марка заснована 1957 року й вирізняється оригінальним підходом до складання рецептур. У формули входить чимало того, що ми їмо щодня. Наприклад, яйця, цукор, рис, мед, овочі та фрукти. Популярні пропозиції – очищувальні маски та різні текстури для пілінгу. 
  • Missha. Випускає велику колекцію засобів для макіяжу, але саме ВВ-креми стали візитною карткою цієї марки. До каталогу входять універсальні варіанти для шкіри будь-якого типу, засоби для антивікового макіяжу та для нормалізації водного балансу, а також продукти, рецептура яких заснована на азійських традиціях.
  • CosRX. Спеціалізується на виготовленні засобів для догляду за проблемними, комбінованими та жирними покривами. Основний напрямок – лікування акне. У формули входять саліцилова кислота, оксид цинку, олія чайного дерева, екстракт центелли азійської.
  • Haruharu Wonder. Для запропонованих варіантів не характерні надто складні, багатокомпонентні формули. Але майже в кожній рецептурі є особливі, не часто вживані складові. Наприклад, аристотелія чилійська, яку використовували індіанці племені Мапуче як протизапальний і загоювальний засіб. Марка орієнтується на потреби молодіжної аудиторії й активно просуває свої товари на американському ринку.
  • Mizon Snail Repair – найпопулярніша лінійка цієї марки. Запропоновані засоби містять равликовий муцин у концентрації від 44 до 92% і мають антивікову дію, розгладжують рельєф, усувають в'ялість.
  • Blithe. У 2012 році ця марка першою представила сплеш-маски –  продукти з рідкою текстурою, що швидко поглинається й не потребує змивання. За 15 секунд вони виконують очищення та легке відлущування, а також оперативно покращує стан покривів.

Корейська косметика впевнено посідає перші позиції в профільних рейтингах. Сміливі експерименти з формулами, натуральний склад, креативний підхід до оформлення та реалізації дали змогу не тільки зацікавити закордонну аудиторію, а й утримувати її увагу в жорсткій конкурентній боротьбі.



 
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ