Через технічні негаразди, пов’язані з хакерською атакою, абоненти ЛМКП «Львівводоканал» скаржилися на труднощі з подачею показників лічильників. Як коментують на підприємстві, зараз ситуація виправилася, однак, юридичні особи отримають рахунки за червень із запізненням, повідомила прес-служба Львівської міської арди.
«Ми приймаємо показники квартирних водолічильників з 10 числа по передостанній день місяця. І саме на останню декаду місяця припадає пік телефонних дзвінків. Проблеми з комп’ютерами виникли 27 червня, у той «гарячий» час, коли мешканці подають показники по телефону. Відтак для тих споживачів, хто не зміг додзвонитися і внести актуальну інформацію, нарахування за послуги відбулося за середніми показниками споживання за минулі 3 місяці. Львів’яни, які подавали показники он-лайн на Порталі споживачів комунальних послуг ІнфоЛьвів незручностей не відчули», - зазначили у відділі збуту послуг ЛМКП «Львівводоканал».
ЛМКП «Львіводоканал» нагадує, що подавати показники водолічильників можна:
1. На Порталі споживачів комунальних послуг https://infolviv.com.ua, де потрібно зареєструватися, вказавши номер особового рахунку і код активації, які зазначені на квитанції.
2. По багатоканальному телефону Сервісного Центру : 240-01-00, або 067-310-09-49.
3. Eлектронною поштою.
Лист потрібно надсилати за таким взірцем:
номер особового рахунку
адреса
номер лічильника-кінцевий показник