Слухай онлайн
Cуспільство

Як отримати більше коментарів у фейсбуці та бачити тільки цікаві пости?

Як отримати більше коментарів у фейсбуці та бачити тільки цікаві пости?

Людмила Калабуха – бізнес-тренер, блогер, письменниця, експерт з продажів та просуванню особистого бренду, перший україномовний бізнес-консультант в інтернеті http://www.kalabukha.com.ua/ спеціально для читачів “Гал-Інфо” розказала, як їй вдається збирати стільки коментарів під своїми постами в соцмережах та залучати свою багатотисячну аудиторію до діалогу.

Як мені це вдається збирати стільки коментарів?

Статистика по Фб жахлива: 1 лайк на 100 переглядів. Тобто, якщо у вас 50 лайків, вас читало 5 000 людей. 5 000!!! А чому так?

Тому що українці - нація скупих на лайки людей.

Чесно, ви завжди ставите лайки дописам, які читаєте? От і всі такі, як ви!

1. Чому ваша стрічка фейсбуці така нудна?

З мого мессенджера:

- Ми вас читаємо! Ви - МЕГА! Такі корисні поради, такі цікаві статті!

Так просигналізуйте мені про це. Поставте лайк, напишіть комент.

- Та ні, ми ніколи нічого такого не робимо, але все читаємо, дивимося і слідкуємо!

А ви взагалі в курсі, якщо ви ніяк не взаємодієте з цікавим для вас постом (ні лайка, ні коментаря), то завдяки новим алгоритмам Фб вам більше ніколи не покажуть дописів від цих людей. Ви ж ніяк не показали, що вам воно треба)))

А будете ви у своїй стрічці тільки бачити дописи авторів срачів (пардоньтє), в яких ви брали участь та тести, які ви активно проходите “Коли ти нап’єшся?” або “Яка ти зірка Голівуду?”.

Хочете, щоб так було далі?

Продовжуйте бути лайковими скнарами!

2. Як зробити, щоб вас коментували? Система Людмили Калабухи.

То як змусити людей настільки напружилися, щоб навіть коментар написали?

Я виробила свою систему, яка безвідмовно діє, як у мене (при чому, по всіх соцмережах), так і всіх моїх учнів.

Людині дуже складно написати розгорнутий коментар.

Нема часу, нема настрою, стидається.

Деяким моїм підписникам пишуть їхні друзі:

- Коментуєш Людмилу Калабуху

- такий сміливий!

Ставте закриті запитання,

щоб можна було відповісти тільки «ТАК» чи «НІ»,

або поставити +,

або цифру 1 чи 2 в коментарях.

Зразок:

  • хто погоджується, ставте +
  • з ким таке було, ставте +
  • вас це веселить, ставте +
  • я обурений, а ви? ставте +
  • ставте +, якщо подобається
  • кому подобається Олег Винник, ставте +

І вищий левел:

- а що з цього приводу думаєте, напишіть в коментарях!
- як би ви вчинили у цій ситуації?
- а що порадите?

3. Як за допомогою коментарів стати справжнім народним брендом?

Коли я писала свою книгу “Почніть говорити “НІ” – як упевнено відмовляти та викликати повагу?” я попросила підписників  вибрати фото на обкладинку.

Вибрала 2 фото, поставила на них цифри 1 і 2 та спитала, яке краще.

За годину в мене було 6 тис коментарів. 6 тисяч!

90% вибрали 1-ше. Саме це фото на обкладинці.

А потім я отримала сотні повідомлень про те, що людям приємно, що на обкладинці моєї книги саме та фоточка, за яку вони голосували.

Тільки факти про книгу:

✔ увійшла в топ-10 «Кращих книг України 2017» в категорії «Бізнес/Економіка/Успіх»,

✔ номінована на «Кращу книгу України» в категорії «Бестселер» як лідер продажів по всіх книгарнях країни,

✔ 6 тижнів трималася в 5 топ-продажів в мережі книгарень «Є» восени 2017,

✔ аншлаги на презентації в рамках 24 Форуму Видавців у Львові та в 11 містах України,

✔ надрукований вже третій наклад!

Замовити книгу можна тут.

І левова частка читачів прийшла саме з соцмереж. Люди спостерігали за народженням книги, активно брали участь в обговоренні ще на етапі її створення. А коли прочитали, ділилися корисними ідеями та лайфхаками, які вони для себе взяли.

І кожний з вас може досягнути великих результатів щодо розкрутки власного бізнесу та особистого бренду. Соцмережі доступні всім. І це безкоштовні ресурси!

Що робити?

Питайте підписників:

  • яке плаття вам вбрати на важливу зустріч чи свято - синє чи зелене,
  • з якою помадою вам краще - червоною чи нюдовою,
  • яку іграшку подарувати дитині - ляльку чи ведмедика,
  • в який колір помалювати стіни у нашому салоні/магазині, щоб вам було комфортно – блакитний чи салатовий,
  • який логотип краще підходить для нашої компанії із запропонованих дизайнером – 1 чи 2?

Залучайте людей до свого життя, станьте народним брендом.

Всі-всі-всі збираємося у Львові о 19:00 20.09.18 на пр. Свободи, 27 (Опера-Пасаж) на мій майстер-клас в рамках 25 Форуму Видавців “Битва поколінь: чому ми не хочемо жити, як наші батьки?”

Беріть друзів, батьків, дітей – отримаєте відповіді на багато запитань, які ви раніше не наважувалися поставити.

Вхід вільний! Буде гаряче!

Чекаю всіх в друзях на своїй сторінці фб https://www.facebook.com/kalabukha.l

А тепер – практика!

Пишемо коментар під статтею:

- якщо вам був корисний мій досвід, ставимо +.

- якщо ви знайшли ідеї, як це використати для своєї сторінки, ставимо +++

А за розгорнутий коментар - воздасться!!!

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...