«Часи, коли януковицькому режиму було наплювати на думку народу, минули. Я голосував за відставку Яценюка. І впевнений, що він має піти, щоб Україна могла розвиватись далі! " – така заява з`явилась сьогодні на сторінці народного депутата України, голови депутатського комітету ВР з питань транспорту Ярослава Дубневича.
Народний обранець роз`яснив свою позицію щодо вчорашнього голосування у Верховній Раді щодо відставки Кабінету Міністрів.
Пленарному засіданню Верховної Ради передувало засідання профільного комітету з питань транспорту, на якому було заслухано міністра інфраструктури Андрія Пивоварського щодо діяльності Міністерства та виконання Програми діяльності Уряду, Плану законодавчих ініціатив та визначених законодавством завдань і функцій управління.
Зокрема, розглядались питання в сферах реформування залізничної галузі, морського та річкового транспорту, експлуатації та ремонту автомобільних доріг, автомобільного та міського електричного транспорту, діяльність Міністерства у галузі авіації та виконання міжнародних угод.
Як зазначив Ярослав Дубневич, у членів комітету виникло багато конкретних запитань до міністра Андрія Пивоварського, а саме:
чому впровадження вертикально-інтегрованого управління за видами бізнесу, фінансових потоків на "Укрзалізниці" залишились лише декларацією?;
чому відсутня програма технічного розвитку залізничного траспорту, вантажних і пасажирських перевезень;
який реальний економічний ефект від 50% знижки до ставок усіх портових зборів?;
чи збільшено конкурентоздатність українських портів, вантажні та пасажирські перевезення морським та річковим транспортом?;
чому на оплату праці, службові відрядження, утримання автомобілів утримання апарату ДП АМПУ (структури яка займається питаннями реконструкції і модернізації портів) витрачено більше 1,6 мільярдів гривень, а отриманих доходів - 0 ?;
чому 4 млрд. 707млн. гривень виділених міжнародними фінансовими організаціями на ремонт та облаштування доріг не були вибрані і не були освоєні та куди вони поділись?;
на якій стадії перебуває реформування облавтодорів і Укравтодору, хто наведе порядок з ремонтом доріг місцевого значення?;
чому Урядом не було передбачено норм про субвенцію державного бюджету місцевим бюджетам на компенсацію відповідних видатків за пільговий проїзд окремих категорій громадян?.
І таких "чому?" у членів комітету накопичилось не один десяток. Стосувались вони і галузі авіації, і не підписання та не виконання міжнародних угод, і більш ніж дивної кадрової політики цього міністерства, що приносить Україні лише колосальні збитки. На поставлені запитання члени комітету не отримали жодної задовільної відповіді. Окрім того що "у нас все іде по плану". Як не відповів він і ні питання про долю мільярдів гривень витрачених Міністерством на розвиток інфраструктури держави, областей, міст і сіл.
Тому більшістю голосів комітету було прийнято рішення визнати діяльність Міністерства інфраструктури в 2015 році щодо виконання Програми діяльності Уряду, Плану законодавчого забезпечення реформ незадовільною. Як голова комітету, Ярослав Дубневич ініціював таке рішення. Більш того, як вважає народний депутат - нинішні члени Уряду повинні відповісти за свої дії.