Співзасновник monobank Олег Гороховський розповів історію про те, як картка mono врятувала життя клієнту.
Олег Гороховський розповів, що під час обробки пошти [email protected] співробітник monobank звернув увагу на лист, написаний англійською, від клініки у Франкфурті. Клініка у листі повідомляла, що до них потрапив пацієнт без свідомості у критичному стані, він не може говорити та підключений до апарату штучної вентиляції легень. При ньому з речей була лише карта monobank.
"Оцінивши серйозність ситуації, мій колега відклав усі свої робочі питання і зосередився на допомозі клієнту. За номером карти співробітнику вдалося ідентифікувати клієнта. У базах даних МВС клієнт був зазначеним зниклим безвісти.
Після детального аналізу профілю клієнта, було виявлено декілька переказів на карту, збережену під контактом "Мама". Після цього вся інформація про інцидент була передана в відповідні державні органи України, включно з Генеральним консульством України у Франкфурті", - поділився історією Олег Гороховський.
Він також зазначив, що отримав запевнення, що клієнту буде надана необхідна допомога нашим консульством і він возз'єднається з сім'єю, коли одужає. Сім'я раніше не мала з ним зв'язку – довгий час він вважався зниклим безвісти.
"Ось так наша карта та людяність роблять маленькі дива", - додав Олег.
ФРАНКФУРТ, 29 листопада. За інформацією з картки Монобанку, яка була при ньому, вдалося ідентифікувати українця, котрий перебував у критичному стані в одній з клінік Франкфурта. Завдяки оперативним діям співробітників Монобанку та консульства України в Німеччині, чоловікові надали необхідну медичну допомогу.
Коли стан пацієнта стабілізується, його планують перевезти до України. Родичі вже повідомлені про знахідку рідної людини, яка тривалий час вважалася зниклою безвісти.
"Ця історія ще раз доводить, що разом ми можемо рятувати життя, навіть перебуваючи за тисячі кілометрів один від одного", - прокоментував ситуацію співзасновник Монобанку Олег Гороховський.