Слухай онлайн
Cуспільство

Велодоріжки Львова як приклад марнотратства

"Два великих проекти з будівництва велодоріжок у Львові було «майже реалізовано» Департаментом житлового господарства та інфраструктури Львівської міськради у 2016 році. Це будівництво велосипедної доріжки на вул.Городоцькій від вул.Чернівецької до вул.Ряшівської вартістю 7 334 050 грн. і будівництво велосипедної доріжки від вул. Варшавської до смт. Брюховичі вартістю 10 185 643 грн", - про цей йдеться у розслідуванні від прес-центру ГО "Розвиток Громади".

І далі: "Обидва тендери виграла ТОВ «Теко Лімітед». Фірма зареєстрована у грудні 2014 року двома львів’янами Коцюрубою Павлом Олександровичем і Телькою Романом Семеновичем. Якщо у 2015 році ТОВ мало лише 320 – 330 тис.грн. чистого доходу, то у 2016 році чистий прибуток склав 1 200 – 1 300 тис.грн. і все завдяки виграним на 26 602 508 грн. закупівлям у державних установ. У 2017 році ТОВ уже отримала у державних установ замовлень на 12 049 960 грн., серед яких деякі закупівлі є предметом окремого розслідування. Загалом ТОВ дивним чином виграє найдороговартістініші тендери у Львові, а потім зухвало не виконує зобов’язання з виконання робіт.

Щодо велосипедної доріжки від вул. Варшавської до смт. Брюховичі маємо у відкритому доступі Ухвалу Личаківського районного суду від 28.04.2017 у кримінальному провадженні про тимчасовий доступ з можливістю вилучення, до речей і документів, що перебувають у володінні ТзОВ «Теко Лімітед» код ЄДРПОУ 39541808, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Зелена, 204, а саме: оригіналів всіх наявних документів щодо виконання робіт по об’єкту будівництва велосипедної доріжки від вул. Варшавської до смт. Брюховичі, в тому числі договорів, актів приймання виконаних робіт, накладних, платіжних документів, актів контрольного обстеження, актів демонтажу, актів передачі товарно-матеріальних цінностей на відповідальне зберігання, журналів технічного нагляду, звітів про використання бюджетних коштів.

Будівництво ж велосипедної доріжки на вул. Городоцькій від вул. Чернівецької до вул. Ряшівської вартістю 7 334 050 грн залишилась поки що поза увагою. Очевидно усі сподівались що її таки добудують до кінця 2017 року, однак станом на сьогодні маємо беззаперечний факт: збудовано лише невеликий відрізок велодоріжки. У Віснику державних закупівель від 09.06.2016 року розміщено документи торгів з будівництва велодоріжки на вулиці Городоцькій. Щодо самої процедури, очолюваної тодішнім начальником управління житлового господарства Юрієм Гольцем, який згодом був взятий на хабарі і є головним підозрюваним у справі щодо трагедії на Грибовицькому полігоні, коментарі зайві. Однак, вже цього року 30 березня 2017 року в істотні умови договору, укладеного влітку 2016 року між Департаментом житлового господарства та інфраструктури і ТОВ «Теко Лімітед» за підсумками торгів внесено зміни, а саме строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «2016-2017 рр.» на «2016-2017 рр. та подовження у наступних бюджетних періодах». Тобто ніхто не знає, коли насправді побудують велодоріжку на вулиці Городоцькій, і ніхто не може прискорити виконання робіт, адже наступні бюджетні періоди будуть тривати вічно.

Технічна документація  щодо замовлення робіт складена надзвичайно «кваліфіковано». Зокрема, в документації не вказано довжини велодоріжки, яка відповідно до Google карти має складати 3,6 км. Усі роботи розбиті на чотири ділянки і кожна має «дивний» перелік робіт. Станом на сьогодні прокладено орієнтовно 750 м: від Городоцької, 187 (перехрестя з Кульпарківською) до Городоцької, 219 (перед Левандівським мостом). Якщо рахувати, що це ділянка №1 технічної документації, то тут мали б бути дерева, які потрібно зрубувати, викорчовувати пні і вивозити великовантажною технікою. Дерева на цій ділянці вирубали, коли розширювали проїзну частину Городоцької, а пні тополь спокійно зростають на звужених велодоріжкою клумбах. Щодо прокладення самої велодоріжки то все, що необхідно було зробити це зняти свіжу тротуарну плитку і заасфальтувати доріжку, яка чомусь перетинає дві зупинки громадського транспорту і кардинально звужує простір для руху пішоходів.

Власне планування велодоріжки є екстремальним, оскільки чиновники міськради спочатку пропонують велосипедистам маневрувати з-поміж пасажирів, які очікують на зупинках громадського транспорту, а потім залишитися неушкодженими виїхавши на середину проїзної частини вулиці Городоцької, де й закінчується велодоріжка.

Небезпека для життя є вагомим аргументом не користуватись недослідженими велошляхами у місті Львові. Але будівництво велодоріжок показують повну відсутність господаря у місті, адже у 2016 році ремонтували міст на Городоцькій, на якому без додаткових витрат для бюджету міста могли прокласти смугу для велосипедистів, натомість міськрада оголосила торги на демонтаж щойно покладеного покриття і прокладання велодоріжки. Очевидно, саме з цією метою внесли зміни до договору про відтермінування виконання робіт з будівництва велодоріжки «на наступні бюджетні періоди». Адже на наступний рік львів’яни забудуть, що ремонтували міст, так само як забули, що нещодавно розширювали проїзну частину Городоцької і за багато десятиліть вперше поклали новеньку тротуарну плитку на цьому відрізку дороги". 
 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Завантаження...
Loading...