Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Адміністратори сервісних центрів МВС вивчають жестову мову

Тренінги жестової мови як неодмінної умови розбудови безбар’єрного середовища проводяться в сервісних центрах МВС.
Фото: Головний сервісний центр МВС

Про це повідомляє відділ комунікації Головного сервісного центру МВС. 

Відтак на Хмельниччині відбувся тренінг з вивчення основ жестової мови: «Жестова мова для адміністраторів сервісних центрів МВС» – новий підхід в наданні адміністративних послуг людям із порушеннями слуху та/або мовлення.

Працівники, які відвідали тренінг, із задоволенням зазначають, що зрозуміти жестову мову зможе й людина, яка ніколи її не вивчала, оскільки більшість жестів є доволі логічними й дублюють дії та явища, які описують.

«Однозначно цей тренінг допоможе нашим адміністраторам у їх повсякденній роботі, адже щодня вони зустрічають різних людей, котрим необхідно отримати наші послуги, і їх потрібно зрозуміти», — додав заступник начальника регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області Віталій Ковальчук.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ